بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بازی بی‌نهایت | طاقچه
کتاب بازی بی‌نهایت اثر سایمون سینک

بریده‌هایی از کتاب بازی بی‌نهایت

نویسنده:سایمون سینک
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۷از ۳۸ رأی
۳٫۷
(۳۸)
پرسش «چه چیزی برای من بهتر است»، از یک طرز فکر محدود می‌آید. اما پرسش «چه چیزی برای ما بهتر است»، محصول تفکر نامحدود است.
مستاجر
تداوم مهم‌تر از شدت است.
مستاجر
«مهم نیست چه تیمی می‌برد یا می‌بازد، بلکه مهم این است که چطور بازی کرده‌ایم»
مستاجر
بازی‌های نامحدود، افق‌های زمانی نامحدودی دارند. و ازآنجایی‌که هیچ خط پایانی وجود ندارد، عملاً نمی‌توان انتهایی را برای بازی‌های نامحدود متصور شد و در آن‌ها، چیزی به‌عنوان «پیروزی» نداریم. در یک بازی نامحدود، هدف اصلی این است که در بازی بمانید و به حضور خود تداوم ببخشید.
Dexter
چطور می‌توانید در اکثریتِ قابل توجهی از نبردها پیروز شوید و تلفات زیادی به دشمن خود تحمیل کنید، اما کماکان جنگ را ببازید؟!
Dexter
در بازی‌های نامحدود، «بهتر شدن» بهتر از «بهترین بودن» است.
نادر
«بچه‌ای فوت کرد که تنها سه سال داشت. مادرش جسد او را داخل یک شیشه گذاشت و هر روز تکه‌ای از بدن او را می‌برید تا فرزند دومش را سیر کند.»
مستاجر
او متوجه شده بود که در بازی نامحدود کسب‌وکار، گاهی اوقات اپل محصول بهتری دارد و گاهی اوقات یک کمپانی دیگر. آن‌ها نمی‌خواستند بهتر از مایکروسافت باشند؛ بلکه می‌خواستند نسبت به گذشتهٔ خودشان پیشرفت کنند.
Dexter
هیچ کدام از ما دوست نداریم روی سنگ قبرمان تصویری از مانده حساب بانکی‌مان هک شود. بلکه می‌خواهیم به‌خاطر آنچه برای دیگران انجام دادیم به‌خاطر آورده شویم. مادری فداکار. پدری با محبت. دوستی وفادار. خدمت کردن به نفع بازی است. در بازی بی‌نهایتِ زندگی، فقط یک حق انتخاب داریم؛ اینکه چطور بازی کنیم.
Ali Broujerdi
همانطور که هنری فورد گفت: «کسب‌وکاری که به جز پول خروجی دیگری ندارد، یک کسب‌وکار ضعیف است».
Mr.Aqayi

حجم

۲۷۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۲۷۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۹صفحه بعد