بریده‌های کتاب زندگی نه چندان عالی من
کتاب زندگی نه چندان عالی من اثر سوفی کینسلا

کتاب زندگی نه چندان عالی من

نویسنده:سوفی کینسلا
انتشارات:انتشارات علمی
امتیاز:
۴.۰از ۹۲ رأی
۴٫۰
(۹۲)
«چون این طبیعت انسان است که منتظر اتفاقات غیرممکن باشد.»
آلیس در سرزمین نجایب
پدرم همیشه می‌گوید: اگه خربزه بخوری پای لرزش هم باید بنشینی. و من می‌خواهم این خربزه را بخورم. به‌خاطر همین است که اینجا هستم.
afsaneh_&_fatemeh
فکر کنم بالأخره کشف کردم چگونه احساس خوبی نسبت به زندگی داشته باشم. هر بار که می‌بینی کسی خوش‌وخرم است، یادت باشد که مسلماً در زندگی او هم واقعیت‌های مزخرفی هست.
farez
اگر من کشور را اداره می‌کردم، از دانش‌آموزان یک آزمون از چیزهایی که قرار است در تمام زندگی از آنها استفاده کنند، برای ارائهٔ «گواهی عمومی پایان آموزش متوسطه» می‌گرفتم. مثلاً: چطور خط چشم بکشیم. چطور اظهارنامهٔ مالیاتی پر کنیم. وقتی چاه دستشویی می‌گیرد و پدرمان گوشی‌اش را جواب نمی‌دهد و باید سریع آماده شویم و به مهمانی برویم، چه کار کنیم.)
مادلین
هر بار که می‌بینی کسی خوش‌وخرم است، یادت باشد که مسلماً در زندگی او هم واقعیت‌های مزخرفی هست
هانی
«آینده‌ات را در دست بگیر. به واقعیت تبدیلش کن. زندگی مثل کتاب رنگ‌آمیزی است، اما تویی که باید با مدادرنگی‌هایت رنگش کنی.»
hamtaf
«دیمیتر، باید بجنگی! وقتی همه منتظرند تو تسلیم شوی، نباید کوتاه بیایی و باید سرعتت را دوبرابر کنی.»
masoom
فکر کنم بالأخره کشف کردم چگونه احساس خوبی نسبت به زندگی داشته باشم. هر بار که می‌بینی کسی خوش‌وخرم است، یادت باشد که مسلماً در زندگی او هم واقعیت‌های مزخرفی هست. و هر بار که واقعیت‌های مزخرف زندگی خودت را می‌بینی و با احساس ناامیدی با خودت فکر می‌کنی: این است زندگی من...؟ باید یادت باشد که: این‌طور نیست. هرکسی برای خودش روزهای خوش‌وخرمی دارد، فقط گاهی درک کردنش کمی سخت است.
hamtaf
یک چیزهایی دربارهٔ قیمت‌گذاری پرستیژی می‌دانم – وقتی از مشتری پول بیشتری می‌گیری و آنها فکر می‌کنند که: باید چیز خوبی باشد، و مقدار زیادی از آن را می‌خرند.
شکوفه
یک لپ‌تاپ خراب برایم مثل طوفان اقتصادی می‌ماند.
مادلین

حجم

۴۳۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۴۷ صفحه

حجم

۴۳۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۴۷ صفحه

قیمت:
۸,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد