بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی اثر گرچن روبین

بریده‌هایی از کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی

نویسنده:گرچن روبین
مترجم:سهند نصر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۲۴ رأی
۳٫۳
(۲۴)
اگر نمی‌توانید چیزی را پیدا کنید، آن‌جا را مرتب کنید
Z Pourmandi
اگر دلیل زیادی برای انجام کاری نمی‌بینید، نیازی به نگرانی درمورد آن نیست. نظم بیرونی چیزی است که باید تنها در صورتی دنبال شود که شما یا شخصی دیگر را شاد کند؛ نه‌فقط صرفاً به این خاطر که آن کار را انجام داده باشید.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
با نظم می‌توان به همه‌چیز رسیدگی کرد
Z Pourmandi
نظم بیرونی من را از ترس قضاوتِ افراد رها می‌کند. مهمان‌پذیرترم، چراکه می‌توانم بدون ساعت‌ها تمیز و مرتب‌کردن، دیگران را به خانه‌ام دعوت کنم. از دیدن یک مهمانِ سرزده یا نیاز به تعمیرات اضطراری وحشت‌زده نمی‌شوم. از نشان‌دادنِ محل زندگی‌ام به دیگران خوشحال می‌شوم.
ساکورا 桜 サクラ
مرتب‌ماندن از مرتب‌کردن آسان‌تر است
Z Pourmandi
اگر فکرِ «فکر کنم باید بندازمش دور» سه بار به‌سراغم بیاید، آن وسیله را دور می‌اندازم.
Z Pourmandi
«الان» همیشه بهترین زمان برای شروع‌کردن است. دوستی به من گفت: «یه روز صبح بیدار شدم و وسوسه شدم به سرووضع زیرزمین برسم. کل یکشنبه رو اون پایین گذروندم و آخر روز این‌قدر انرژی گرفته بودم که دوست داشتم کل شب به کارهام ادامه بدم.
Sh.ma
در حین پخت‌وپز، دوروبرتان را هم تمیز کنید. بلافاصله پس از پوشیدنِ پیژامه لباس‌های خود را آویزان کنید. بعدِ استفاده از پرونده‌ها بلافاصه آن‌ها را در کشو قرار دهید. اگر در حال کار ریخت‌وپاش نکنید، بی‌نظمی بسیار بیش‌تر تحت کنترل خواهد بود. برای بیش‌ترِ افراد، انجام وظایف کوچک پس از به‌وجودآوردنِ آن‌ها از رویارویی با وظیفه‌ای عظیم در آخر کار آسان‌تر است.
احسان رضاپور
تصور کنید در آینده‌ای دور هستید و بستگان‌تان آمده‌اند که پس از مرگ‌تان خانهٔ شما را تمیز کنند. کدام وسایل را خواهند خواست و کدام وسایل را هدیه می‌دهند، دور می‌اندازند یا بازیافت خواهند کرد؟ می‌توانید اکنون به اموال‌تان رسیدگی کنید و با به‌جانگذاشتن این بار بر دوش آن‌ها، کارشان را آسان‌تر کنید.
ساکورا 桜 サクラ
همیشه می‌گویند زمان همه‌چیز را عوض می‌کند، اما شمایید که باید چیزها را تغییر دهید.
Z Pourmandi

حجم

۹۳۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۹۳۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان