بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مربی تریلیون دلاری | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مربی تریلیون دلاری اثر اریک اشمیت

بریده‌هایی از کتاب مربی تریلیون دلاری

۳٫۲
(۵)
«ما اغلب حس می‌کنیم بین حمایت و به‌چالش‌کشیدن دیگران باید یکی را انتخاب کرد. دانشمندان علوم اجتماعی در حوزهٔ رهبری به همان نتیجه‌ای می‌رسند که درمورد پرورش فرزند می‌رسند: این انشعابی کاذب است. باید هم‌زمان حمایتگر و پرتوقع باشید، استانداردها و انتظارات بالایی داشته باشید، اما تشویق لازم برای رسیدن به آن‌ها را هم فراهم کنید. این عشق سختگیرانه است. بخشندگان ناخوشایند در ظاهر خشن و تند هستند، اما در درون بهترین را برای دیگران می‌خواهند. آن‌ها بازخوردی انتقادی را به زبان می‌آورند که کسی دوست ندارد بشنود، اما همه نیاز دارند بشنوند.»
shahrooz
بیل به‌صورت غریزی اجتماع می‌ساخت
shahrooz
آشکارا برای افراد و موفقیت‌های‌شان شادی کنید.
shahrooz
وقتی افراد را بشناسید و به آن‌ها توجه و علاقه نشان دهید، رهبری تیم‌ها بسیار لذت‌بخش می‌شود و تیم‌ها هم مؤثرتر عمل می‌کنند.
shahrooz
در کلمبیا، بعد از شکستی واقعاً سخت، بیل در رختکن سر تیمش فریاد کشید؛ واقعاً آن‌ها را سرزنش کرد. او بعدها گفت: «این تیمی بود که از دست دادم و آن هم لحظه‌ای بود که آن‌را از دست دادم.» او تیمش را جمع نکرد، وفاداری خود را به آن‌ها نشان نداد و تصمیماتی نگرفت که ممکن بود به آن‌ها کمک کند
shahrooz
موقع باختن است که وفاداری و تعهد و صداقت حتی مهم‌تر از قبل می‌شوند
shahrooz
بدون هیچ حرفی از برنده‌شدن، نمی‌توان از مربیگری یا هدایت شرکت سخن گفت
shahrooz
«مربیگری مثبت»، یعنی شروع با تحسین و بعد دادن بازخورد سازنده را یاد می‌گیریم
shahrooz
تمرکز روی احساسات و تخلیهٔ آن‌ها باید به‌سرعت اتفاق بیفتد تا انرژی بیش‌تری معطوف به راه‌حل‌ها شود.
shahrooz
چرا بعضی تیم‌ها «باهوش‌تر» از مجموع آی‌کیوی افرادند؟ جواب سه قسمت دارد: در مؤثرترین تیم‌ها، به‌جای این‌که یک یا دو نفر بر گفت‌وگوها مسلط باشند، همه مشارکت می‌کنند، افراد در این تیم‌ها در تشخیص حالت‌های پیچیدهٔ عاطفی بهتر عمل می‌کنند، و... این تیم‌ها زنان بیش‌تری دارند.
shahrooz

حجم

۳۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۳۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان