بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مربی تریلیون دلاری | صفحه ۱۴ | طاقچه
کتاب مربی تریلیون دلاری اثر اریک اشمیت

بریده‌هایی از کتاب مربی تریلیون دلاری

۳٫۲
(۵)
وظیفهٔ مدیر اجرای فرایند تصمیم‌گیری است که تضمین می‌کند همهٔ دیدگاه‌ها شنیده و در نظر گرفته می‌شوند، و در صورت ضرورت هم، مدیر وظیفه دارد بحث را تمام کند و تصمیم بگیرد.
shahrooz
داشتن فرایندی که به‌خوبی برای رسیدن به تصمیمی اداره می‌شود به‌اندازهٔ خود تصمیم اهمیت دارد؛ چون به تیم اعتمادبه‌نفس می‌دهد و همه را فعال نگه می‌دارد.
shahrooz
تصمیم‌نگرفتن می‌تواند به‌اندازهٔ تصمیم‌های اشتباه زیان‌بار باشد
shahrooz
هدف قراردادن اجماع منجر به «گروه‌زدگی» و تصمیم‌های نه‌چندان خوب می‌شود
shahrooz
سودمندی جلسه، دادن اجازهٔ صحبت به همهٔ افراد و مدیریت درست زمان، مؤلفه‌های کلیدی برای دستیابی برای درگیرکردن مشارکت‌کنندگان هستند
shahrooz
رابطهٔ مسقیمی میان محیط‌های کاری جذاب و عملکرد بهتر وجود دارد و گفت‌وگو دربارهٔ خانواده و شادی، آن‌چه دانشگاهیان ممکن است «ارتباط اجتماعی‌احساسی» بنامند، راه آسانی برای دستیابی به آن‌گونه محیط است.
shahrooz
رابطهٔ مسقیمی میان محیط‌های کاری جذاب و عملکرد بهتر وجود دارد
shahrooz
«مربی‌های بزرگ شب‌ها بیدار می‌مانند و به این فکر می‌کنند که چطور شما را بهتر کنند. آن‌ها از ساختن محیطی که به شما اجازه می‌دهد بیش‌ترین بازدهی را داشته باشید لذت می‌برند. مربیان مثل هنرمندانِ بزرگ‌اند که ضربات قلموی‌شان در همهٔ نقاشی‌ها کاملاً درست است. آن‌ها روابط را نقاشی می‌کنند.
shahrooz
وقتی در فوتبال اعضای تیم به‌خوبی باهم کار نمی‌کنند، نه‌تنها تیم می‌بازد، بلکه ممکن است افراد آسیب ببینند
shahrooz
قتی افراد احساس می‌کنند در محل کارشان قسمتی از جامعه‌ای حمایتگرند، با شغل خود بیش‌تر درگیر می‌شوند و بازدهی بیش‌تری دارند، و برعکس، نبود اجتماع مؤلفهٔ اصلی در فرسودگی شغلی است.
shahrooz

حجم

۳۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۳۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۳
۱۴
صفحه بعد