بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی ات را ۸۰/۲۰ کن؛ چگونه با تلاش کمتر، کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب زندگی ات را ۸۰/۲۰ کن؛ چگونه با تلاش کمتر، کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید اثر دیمون زاهاریادس

بریده‌هایی از کتاب زندگی ات را ۸۰/۲۰ کن؛ چگونه با تلاش کمتر، کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید

۴٫۰
(۴۳)
سرعت آموختم که همهٔ جلسات ارزش شرکت کردن ندارند. اکثر آنها اتلاف وقت بود (برای من). بنابراین شروع به نادیده گرفتن آنها کردم و روی جلساتی تمرکز کردم که حضور من واقعا لازم بود. مشکلات متعددی در طی یک روز معمولی رخ می‌داد. این وسوسه وجود داشت که با همهٔ آنها با سطح توجه یکسانی برخورد کنم. اما متوجه شدم که بعضی از مشکلات مهم نیستند و بهتر است برای حرکت به جلو، نادیده گرفته شوند.
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
دوستی‌هایی که باعث ایجاد استرس در من می‌شدند، اولین‌هایی بودند که حذف شدند. کسانی که مسائل مشترک کمتری را با آنها به اشتراک گذاشته بودم، در مرحله بعدی قرار داشتند. در نهایت، دایرهٔ دوستانم را به تعداد انگشتان دست کاهش دادم. مزیت این کار این بود که کسانی که باقی ماندند، دوستانی بودند که واقعا از دیدن آنها لذت می‌بردم و مشتاق ملاقاتشان بودم.
احسان رضاپور
زندگی خیلی کوتاه‌تر از آن است که کتاب‌هایی را که از آنها لذت نمی‌برم بخوانم.
sosoke
مطالعهٔ رمان‌هایی که دیگر از آنها لذت نمی‌برید را متوقف کنید
sosoke
بر غذاهایی که مواد مغذی را ارائه می‌دهند تمرکز کنید. اگر یک غذای خاص، هیچ ماده مغذی ندارد، از قرار دادن آن در وعده‌های غذایی خودداری کنید. یک مثال در این مورد، برنج سفید است. ارزش غذایی آن صفر است. بنابراین از اتلاف وقت برای آماده کردن آن خودداری کنید.
elham mohammadpoor
سوم، هر زمانی که می‌خواهید چیزی بخرید، فکر کنید که آیا به یکی از اموالی تبدیل خواهد شد که ۸۰ درصد مواقع از آن استفاده می‌کنید یا نه. اگر نه، در برابر وسوسهٔ خرید آن مقاومت کنید
elham mohammadpoor
شما کتاب‌های غیرداستانی را برای یادگیری می‌خوانید. از اصل پارتو برای یادگیری موارد مهم در سریع‌ترین حالت ممکن استفاده کنید.
محمد بهرامی
تصور رایج غلط درباره قانون ۸۰/۲۰ این است که این قانون به انجام کارها به شیوه‌ای شتابزده و بی‌دقت تشویق می‌کند. اما این درست نیست. ما سعی نمی‌کنیم کارها را سمبل کنیم. بلکه، تمرکز و انرژی‌مان را به وظایفی که بیشترین تأثیر را در رابطه با اهداف‌مان می‌گذارند، اختصاص می‌دهیم.
farzane
لیست‌های طولانی کارهای روزانه، به بهره‌وری ما صدمه می‌زنند. آنها در واقع از انجام کارها جلوگیری می‌کنند
Anahid
که باز زمان مسابقه می‌دهند
mahdi.y

حجم

۱۳۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱۳۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان