بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی ات را ۸۰/۲۰ کن؛ چگونه با تلاش کمتر، کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب زندگی ات را ۸۰/۲۰ کن؛ چگونه با تلاش کمتر، کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید اثر دیمون زاهاریادس

بریده‌هایی از کتاب زندگی ات را ۸۰/۲۰ کن؛ چگونه با تلاش کمتر، کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید

۴٫۰
(۴۳)
اگر یک کتاب، در ۲۵% اول خود، موفق به درگیر کردن شما نشد، متعهد باشید که آن را کنار بگذارید.
sosoke
کارکنان شما، بزرگترین دارایی‌تان هستند. اما همچنین می‌توانند نشانگر بزرگترین ناکامی شما هم باشند. شغل شما این است که در زمان برداشتن موانع، ابزاری که برای انجام کارشان نیاز دارند را به آنها بدهید و در زمان ضرورت، الهام‌بخش آنها باشید، آنها را تشویق و از آنها حمایت کنید. مشکل این است که هرکدام از کارمندان، دارای مهارت‌های گوناگونی هستند، ذهنیت متفاوتی در سر دارند و با چالش‌های متفاوتی روبرو هستند که ریشه در شخصیت‌های آنها دارد. برخی از آنها حتی ممکن است برنامه‌های کاری‌ای داشته باشند که با برنامه شما ناسازگار باشد. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه، تمام روز را صرف مدیریت افراد کنید، بدون اینکه نتیجه‌ای از آن کسب کنید. قانون ۸۰/۲۰، کار شما را به عنوان یک مدیر آسان‌تر و ساده‌تر می‌کند. این موضوع بستگی به مشاهدهٔ کارکنان‌تان و صادق بودن با خودتان در مورد توانایی‌ها و تمایلات آنها دارد. اول، به عنوان یک قاعده کلی، ۲۰ درصد از اعضای تیم‌تان، ۸۰ درصد از خروجی را تولید خواهند کرد. این ۲۰% را شناسایی کنید. این افراد، کارکنان فوق‌العاده شما هستند.
Parisa
اگر می‌خواهید شغلتان را بهبود ببخشید، بسیار مهم است که به جای سخت‌تر کار کردن، هوشمندانه‌تر کار کنید. باید برای وقت‌تان از اهرم استفاده کنید به نحوی که بیشترین تاثیر را بر بهره‌وری‌تان داشته باشد.
s.m.a57
بر فعالیت‌هایی تمرکز کنید که به شما اجازه می‌دهند از محیط جدا شوید. به عنوان مثال، به جای چک کردن فیس‌بوک، در بیرون از خانه پیاده‌روی کنید، یک میان وعده سالم درست کنید یا برای یک مکالمه کوتاه، به یک دوست تلفن بزنید.
احسان
«کار به اندازه‌ای که زمان در دسترس برای تکمیلش را پر کند، گسترش می‌یابد.» بنابراین اگر به خودتان پنج ساعت برای تمیز کردن خانه وقت بدهید، این کار، پنج ساعت طول خواهد کشید. اگر مقدار زمان در دسترس را به دو ساعت کاهش دهید، همه چیز را در دو ساعت انجام خواهید داد.
احسان
شما را تشویق می‌کند که بر ۲۰% از اقداماتی که ۸۰% از نتایج را تولید می‌کنند، تمرکز کنید.
مانا
اصل پارتو، کمال‌گرایی را تحمل نمی‌کند. برعکس، فرد را تشویق می‌کند که ۸۰ درصد از راهش به سمت هدف را تنها با صرف ۲۰ درصد از منابع موجود برای انجام این کار، طی کند. ذکر می‌کند که از آن لحظه به بعد، بازدهی حالت نزولی پیدا می‌کند.
elham.md
زندگی خیلی کوتاه‌تر از آن است که کتاب‌هایی را که از آنها لذت نمی‌برم بخوانم.
sosoke
مطالعهٔ رمان‌هایی که دیگر از آنها لذت نمی‌برید را متوقف کنید
sosoke
دوستی‌هایی که باعث ایجاد استرس در من می‌شدند، اولین‌هایی بودند که حذف شدند.
sosoke

حجم

۱۳۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱۳۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان