بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب میشل‌ شدن | صفحه ۱۶ | طاقچه
کتاب میشل‌ شدن اثر سودابه قیصری

بریده‌هایی از کتاب میشل‌ شدن

نویسنده:میشل اوباما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۴۵ رأی
۳٫۴
(۱۴۵)
دوستانم مرا کامل می‌کردند، همان‌گونه که همیشه این کار را می‌کنند و خواهند کرد. هر گاه غمگین یا نومید بودم یا به باراک دسترسی کمتری داشتم، آن‌ها مرا از آن حالت بیرون می‌آوردند. هرگاه تحت فشار قضاوت شدن ـ از رنگ لاک ناخنم تا سایز کفل‌هایم تشریح و در نظر عموم موردبحث قرار می‌گرفت ـ قرار داشتم، آن‌ها مرا آرام و کمکم می‌کردند از میان امواج بزرگ و نگران‌کننده‌ای که گاهی بدون هشدار بر سرم آوار می‌شد، به سلامت عبور کنم.
mina trz
اجازه به خودتان برای شناخته شدن و شنیده شدن، اقرار به داستان یکتای خودتان، با استفاده از صدای واقعی خودتان، عین اقتدار و اختیار است. و تمایل به شناختن و شنیدن دیگران فیض بزرگی است. به‌نظر من، ما این‌گونه، ما می‌شویم
Mina
دنیای سیاست جایی برای آدم‌های خوب نیست
mina trz
مثل همهٔ والدین، من هم همه‌چیز را برای فرزندانم می‌خواستم، دعا می‌کردم هیچ چیزی، هرگز آن‌ها را نیازارد. امیدوار بودم که باهوش و پرانرژی بزرگ شوند، خوش‌بین چون پدرشان و سختکوش چون مادرشان. بیش از هر چیزی، می‌خواستم قوی باشند، شخصیتی محکم داشته باشند، شخصیتی که به‌رغم هر چیزی، آن‌ها را سر پا نگهداشته و به جلو سوق دهد.
mina trz
کدام برای ما بهتر است؟ آیا با جهان آن‌گونه که هست سازش کنیم، یا برای جهانی آن‌گونه که باید باشد تلاش کنیم؟»
mina trz
هرکسی روی زمین تاریخی نادیده را به دوش می‌کشد و همین باعث می‌شود که سزاوار مدارا باشد.
تیام
برای من، شدن، رسیدن به جایی یا دستیابی به هدف خاصی نیست. برعکس، آن را حرکتی به جلو می‌دانم، وسیله‌ای از تغییر تدریجی، راهی برای دستیابی مداوم به زندگی‌ای بهتر.
کاربر ۱۰۳۸۸۴۸
«تو مجبور نیستی معلمت رو دوست داشته باشی، اما اون زن معلوماتی تو سرش داره که تو بهشون نیاز داری. روی همین تمرکز کن و بقیه رو فراموش کن.»
dosbsks
حالا، فکر می‌کنم این یکی از بی‌فایده‌ترین سوال‌هایی است که می‌شود از یک بچه پرسید: وقتی بزرگ شوی، می‌خواهی چه‌کاره شوی؟ انگار بزرگ‌شدن حدومرز دارد. گویی در نقطه‌ای خاص، چیزی می‌شوی و تمام.
dosbsks
تغییر اجتماعی معنادار نه‌فقط به کار مردم روی زمین، بلکه به سیاست‌های قوی‌تر و اقدام حکومت نیز نیاز دارد
Nastaran

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۹۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۹۰ صفحه

قیمت:
۱۸۹,۰۰۰
۹۴,۵۰۰
۵۰%
تومان