بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب حواس‌پرتی مرگبار | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب حواس‌پرتی مرگبار اثر جین واینگارتن

بریده‌هایی از کتاب حواس‌پرتی مرگبار

امتیاز:
۴.۰از ۵۹ رأی
۴٫۰
(۵۹)
واینگارتن چنین آدمی است. کسی که از اینکه آدمی معمولی است احساس گناه می‌کند، به تعبیر خودش «نویسنده‌ای مالیخولیایی» که اگر به طنزنوشتن روی نیاورده بود، به یک «راسکولنیکف» تبدیل می‌شد و این دقیقاً همان حسی است که خواندنِ این دو جستار به خواننده می‌دهد: حسِ راسکولنیکف بودن.
صبا بانو:)
«شوخ‌طبعی معیاری است برای اینکه چقدر فهمیده‌اید که در جهانی گیر افتاده‌اید که تقریباً به‌طور کامل از منطق گریزان است.
mhh
می‌گوید: «نه، اگر عاشق چیزی هستید اما تصمیم می‌گیرید که به‌صورت حرفه‌ای آن را دنبال نکنید، ضرر نخواهید کرد. چون می‌دانید هنوز آن را دارید و همیشه خواهید داشت».
Miller Majid
«شوخ‌طبعی معیاری است برای اینکه چقدر فهمیده‌اید که در جهانی گیر افتاده‌اید که تقریباً به‌طور کامل از منطق گریزان است. قهقههْ شیوهٔ بیان اضطرابی است که در اثر این فهم در درونمان حس می‌کنیم».
Miller Majid
می‌گوید: «حقیقت این است که درد هرگز کم نمی‌شود. هیچ وقت از شدت آن کاسته نمی‌شود. فقط برای مدتی آن را کنار می‌گذارم، تا وقتی که خلوتی پیدا کنم».
Zeinab Khalvandi
زندگی چیست اگر ما که سرشار از غمیم مجال سر بلند کردن و نگریستن نداشته باشیم از شعر «فراغت»، اثر ویلیام هنری دیویس
Mostafa Raste Moghadam
یک واقعیت جالب دربارهٔ زندگی بل این است که نخستین درس‌های موسیقی را وقتی چهارساله بود در بلومینگتونِ ایالت ایندیانا یاد گرفت. والدینش، که هر دو روان‌شناس بودند، وقتی دیدند پسرشان به کشوهای کمدش کش بسته و آهنگ‌های کلاسیک را با گوش‌دادن تقلید می‌کند و برای تغییر زیر و بمی صدا کشوها را باز و بسته می‌کند، به این نتیجه رسیدند که آموزش رسمی می‌تواند ایدهٔ خوبی باشد.
آروین
«اِسترِلیتا» اثر مانوئل پونس را می‌نوازد، سپس سراغ قطعه‌ای از ژول ماسِنه می‌رود، بعد آهنگی شاد و طربناک از باخ اجرا می‌کند. این آهنگ یادآور ظرافت دنیای قدیم است، می‌توان تصور کرد که این آهنگ رقاصان نقاب‌دارِ فستیوال ورسای یا دهقانان چکمه‌پوش در نقاشی پیتر بروگل را به وجد آورده است.
کاربر ۵۲۳۴۳۷۴
«آوه ماریا» اثر فرانتس شوبرت
کاربر ۵۲۳۴۳۷۴
شوخ‌طبعی معیاری است برای اینکه چقدر فهمیده‌اید که در جهانی گیر افتاده‌اید که تقریباً به‌طور کامل از منطق گریزان است.
ܦ߭ܝ‌ܝܝ݅ܝࡅߺ߳ܣ 🕊

حجم

۲۰۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲۰۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان