بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رهبری | صفحه ۱۵ | طاقچه
۴٫۱
(۹۶)
کنفرانس خبری به خبرنگارها تعلق نداشت بلکه متعلق به من بود.
f.r
همیشه می‌دانستم که رسانه‌ها بیش‌تر به سمت چیزهای محبوبی که باعث فروش روزنامه یا تماشای بیش‌تر برنامه‌شان شود، تمایل دارند؛ حتا اگر مسئله‌ی موردتوجه ربط چندانی به واقعیت نداشته باشد. با نوشتن و پخش موضوعات عام پرطرفدار، خیلی راحت می‌توان توجه مخاطبین بیش‌تری را جلب کرد. رسانه‌ها دوست ندارند به فلزکاری که شغلش را ازدست داده یا فرد کم‌‌اهمیتی در مرکز پاسخ‌گویی تلفن که به‌دلیل رکود اخراج شده است توجه نشان دهند. این مسائل برای عامه‌ی مردم اهمیتی ندارد. اما فوتبال مهم است.
f.r
مردم علاقه‌ای به تکرار مکررات ندارند، بلکه می‌خواهند در چیزی که می‌خوانند، نکته‌ای تازه و حتا غافلگیرکننده ببینند.
f.r
فوتبال یکی از آن موضوعاتی است که همه خود را در آن متخصص می‌دانند، حتا اگر اندازه‌ی سر سوزنی هم در این زمینه دانش نداشته باشند. این هم مثل سایر حوزه‌های سرگرمی و خلاقیت است، چرا که انتقاد در این‌ حوزه‌ها خیلی راحت‌تر از میدان عمل است.
f.r
تنها یک راه برای لذت‌بردن از یک بازی فینال وجود دارد و آن پیروزی است. کسی بازنده‌ها را به یاد نمی‌آورد.
f.r
شما به‌عنوان یک رهبر احتیاجی ندارید دوست‌تان داشته باشند البته بد نیست گاهی اوقات از شما بترسند ولی بیش‌تر ما ترجیح می‌دهیم مورد احترام باشیم. بین افراد مرزهایی طبیعی وجود دارد که اگر از آن‌ها بگذریم، زندگی برای خودمان سخت‌تر می‌شود.
f.r
خیلی‌ها از دانستن این نکته حیرت می‌کنند که علت بیش‌تر پیروزی‌ها این است که شخص تحت‌تأثیر قرار نگیرد و با انجام ریسک‌های بسیار قصد پیروزی بر ناممکن را نداشته باشد.
f.r
مدیران بی‌تجربه یا بدون اعتماد‌به‌نفس معمولاً هر لغزشی را توهینی بزرگ تلقی می‌کنند. در این‌صورت همه‌چیزِ خوب تا وقتی خوب پیش می‌رود که همه را حسابی تنبیه کرده‌ باشید و بنابراین دیگر گزینه‌ای برای‌تان باقی نخواهد ماند. به‌تدریج متوجه‌ی منطق پشت عبارتِ‌ «مجازات باید متناسب با جرم باشد» شدم و در نقش هیئت منصفه و قاضی مجازات‌های مختلفی آماده داشتم. یکی از مجازات‌های ساده ولی خیلی مؤثر سکوت بود که برای من کاربرد زیادی داشت.
f.r
واقعیت این است که وقتی در رأس سازمانی قرار دارید، زندانی تقویم و نیازهای بی‌امان دیگران هستید. اصلاً اهمیتی ندارد که شما بیست‌وچهارساعت شبانه‌روز را به کار مشغولید، چون همیشه کارهایی هست که نیاز به توجه و رسیدگی شما دارد.
Mahdi Hoseinirad
داشتن ارتباطی سالم و شفاف با بالادست خود بسیار حیاتی است.
isa

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۳۶,۰۰۰
۵۰%
تومان