بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت مداومت | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب قدرت مداومت اثر سمانه  فلاح

بریده‌هایی از کتاب قدرت مداومت

۵٫۰
(۴)
اگر شما نیز می‌خواهید برای تحقق آرزوها و رؤیاهایتان قدرت مداومت را درک کنید نباید همه حقایق زندگی را بر اساس آنچه که می‌بینید برای خود معنا کنید. شما باید تمام حقایق زندگی را براساس دانسته‌های ذهنی خودتان تعبیر کنید. شاید بهتر باشد که همه چیز را از چشم زمان و یا دوره و زمانی که در آن زندگی می‌کنیم ببینیم.
baahmadi
هیچ زندگی فوری وجود ندارد
baahmadi
از امروز، روزانه حدود یک دلار پس‌انداز کنید تا ارزش گذر زمان را در یک کار بی‌اهمیت و ناچیز مشاهده کنید. مادر من هم به همین شکل میلیونر شد. اما خیلی از افراد هستند که این کار را انجام نمی‌دهند و یا آن را بی‌نتیجه می‌دانند. می‌دانید چرا؟ چون آنها هرگز نمی‌توانند روبروی خود یک میلیون دلار پس‌انداز شده ببینند. آنها فکر می‌کنند چون زمان زیادی برای پس‌انداز شدن یک میلیون دلار پول نیاز است بهتر است خود را سرگرم کارهای به اصطلاح مهم‌تر و رضایت بخش‌تری کنند. آنها نمی‌دانند که نتیجه خیلی از کارهای کوچک می‌تواند به موفقیت‌های بی‌نظیر و بزرگ منجر شود.
baahmadi
افراد ناموفق از قدرت ذهن خود فقط برای پیدا کردن راحت‌ترین و آسان‌ترین راه استفاده می‌کنند. این کار می‌تواند نیروی ذهن را از بروز خلاقیت‌های بیشتر برای همیشه عاجز سازد.
baahmadi
بسیاری از افراد تصور می‌کنند زندگی مسابقه‌ای بیش نیست و باید به هر زحمتی که شده زودتر از دیگران به خط پایان برسند.
baahmadi
هدف اصلی این کتاب این است که فلسفه قدرت مداومت را به همگان نشان دهد و به همه یاد دهد که کارکرد اصلی این فلسفه چیست.
baahmadi
شما هرگز نمی‌توانید حس و حال آن لحظه خود را در طول چند ساعت یا چند روز بعد همچنان درون خود حفظ کنید. احساسات شبیه باد هر لحظه سرگردانند و به این طرف و آن طرف در حرکت هستند. ما نه می‌توانیم آنها را به یک شکل حفظ کنیم و نه آنها را تغییر دهیم. هیچ کسی قادر نیست چنین کاری را انجام دهد. آنها خود به خود هر لحظه در تغییرند. به همین دلیل واضح است که آنها را احساسات نامیده‌اند. هیچ یک از ما نمی‌توانیم به خود دیکته کنیم که چه احساسی داشته باشیم. نمی‌توانیم خود را تحت فشار قرار دهیم تا احساس خوب و یا بد داشته باشیم. حال اگر واقعاً احساسات خود را رها کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟
baahmadi

حجم

۳۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۳۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد