بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت مداومت | طاقچه
کتاب قدرت مداومت اثر سمانه  فلاح

بریده‌هایی از کتاب قدرت مداومت

۵٫۰
(۴)
بزرگ‌ترین چالش زندگی این است که هیچ کاری بازخورد فوری در پی نخواهد داشت. این حقیقتی است غم‌انگیز که جالب و شگفت‌انگیز به نظر می‌آید.
baahmadi
افراد موفق و ناموفق هر دو از عناصر مشابهی برای ساختن زندگی خود استفاده می‌کنند اما آنچه که افراد موفق انجام می‌دهند همیشه در صدر قرار دارد و آنچه که افراد ناموفق انجام می‌دهند همیشه در پایین‌ترین جایگاه قرار می‌گیرند.
baahmadi
تنها دلیلی که باعث شد من از یک شخص معمولی به شخص موفق و بااستعدادی تبدیل شوم این بود که چرایی و چگونگی کار خود را شناختم و برای انجام آن عزم خود را جزم کردم تا از جایگاهی که مناسب من نبود به برترین جایگاه برای خود دست پیدا کنم و به آن چیزی تبدیل شدم که می‌خواستم.
رضا خدابنده‌لو
زمانی که ما قدرت مداومت را درک می‌کنیم ذهن خود را از کمک‌های غیبی، معجزه و یا هر گونه جهش کوانتومی آزاد و رها می‌کنیم. دیگر نیازی به معجزه نخواهیم داشت و خودمان عامل ایجاد معجزه خواهیم بود.
baahmadi
تو منتظر معجزه هستی؟ خودت معجزه باش."
baahmadi
قدرت مداومت تنها اتفاق زمان فعلی ماست. برای من، سخت‌ترین درس قدرت مداومت این است که بپذیریم: هیچ چیزی در گذشته و آینده نیست. آنچه که ماهیت زندگی ما را تشکیل می‌دهد فقط زمان حال است.
baahmadi
ترفند ما باید این باشد که از زمان به عنوان قدرت خود استفاده کنیم نه یک محدودیت.
baahmadi
- مردم معمولاً کارهای ساده را به سه دلیل انجام نمی‌دهند: ۱) آنها از روی آسانی زیاد کارها را بی‌اهمیت می‌پندارند و رها می‌کنند. ۲) چون نمی‌توانند منتظر نتایج بمانند نسبت به انجام کار بی‌اعتنایی می‌کنند. ۳) اغلب کارها را بی‌اهمیت می‌بینند و تصور می‌کنند انجام شدن یا نشدن‌شان فرقی به حالشان نخواهد داشت.
baahmadi
موفقیت، پیشرفت مستمر در یک ایده ارزشمند است.
mina
به نظر من تنها افرادی که به درک اهمیت هر چیزی اعم از داشته‌ها و نداشته‌های خود پی می‌برند افرادی هستند که قدرت مداومت را خوب می‌شناسند. بقیه افراد دیگر همگی به نحوی قربانی جهش‌های کوانتومی و انتظارات نابجا در زندگی خود هستند.
baahmadi

حجم

۳۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۳۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد