بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت مداومت | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قدرت مداومت اثر سمانه  فلاح

بریده‌هایی از کتاب قدرت مداومت

۵٫۰
(۴)
افراد موفق همیشه به دنبال کیفیت هستند و بیش از آنچه که می‌خواهند طلب می‌کنند اما افراد ناموفق آرزوهای سطح پایین و بی کیفیت‌تری دارند و خود را شایسته بهترین‌ها نمی‌دانند
baahmadi
منظور من این است که همه ما باید یاد بگیریم در شرایط مناسب به مشکلات زندگی خود بیندیشیم و همه آنها را در یک زمان با هم جمع نزنیم. این کار نه تنها مشکل ما را حل نمی‌کند بلکه فقط ذهن ما را مغشوش و آزرده می‌کند.
baahmadi
در حالت کلی ما به کتابهای خودآموز نیاز نداریم بلکه تنها چیزی که بدان نیازمند هستیم کتابی است که به ما بیاموزد چگونه از فلان اطلاعاتی که در فلان کتاب بدست آورده‌ایم در هر زمینه و در هر موضوعی برای هر هدفی استفاده کنیم. چنین کتابی فقط می‌تواند حاوی استراتژی‌ها باشد تا ما را به خواسته‌ها و انتظاراتمان برساند.
baahmadi
موفقیت، پیشرفت مستمر در یک ایده ارزشمند است.
baahmadi
زندگی همین ایجاد شدن چگونگی‌ها و به کار بردن چگونگی‌ها برای همان چگونگی هاست.
baahmadi
آنها کارهای بسیار ساده‌ای هستند که افراد موفق واقعاً به آنها توجه خاص دارند، در حالی که افراد معمولی و یا ناموفق نسبت به آنها در هر زمانی بی‌اعتنا هستند. به‌عنوان مثال شما می‌توانید چند دلار ناقابل را پس‌انداز کنید و گوشه‌ای بگذارید یا روزانه حدود چند دقیقه حرکات ورزشی را انجام دهید. یا اینکه ده صفحه از یک کتاب انگیزشی، خودآموز و یا آموزشی بخوانید. حتی اینکه چند دقیقه‌ای کنار چند نفر از دوستانتان بنشینید و برای آنها توضیح دهید که چقدر برای آنها ارزش قائل هستید. شما می‌توانید همه این کارها را به‌طور مرتب در طول روز، به‌طور ماهانه و یا حتی سالانه انجام دهید. همه این کارهای ساده‌ای که شما هر روز انجام می‌دهید وقتی با کارهای دیگری ترکیب شوند می‌توانند نتایج بزرگی به همراه آورند.
احسان رضاپور
ما چنین اعتقاد داریم که شکست خوردن بدتر از بیهوده و بی‌هدف معطل ماندن است. در واقع این طرز فکر خیلی خطرناک است زیرا ما را از انجام عملکردهایی که منجر به نتیجه و دستیابی به هدف می‌شوند دور می‌سازند.
baahmadi
زندگی همین ایجاد شدن چگونگی‌ها و به کار بردن چگونگی‌ها برای همان چگونگی هاست.
Kaveh Bz
به محض اینکه از شکست‌هایمان فاصله می‌گیریم و به سطح امن و امیدوار کننده‌ای از زندگی می‌رسیم از هرگونه تلاش و کوششی سرباز می‌زنیم و ظرف مدت زمان کوتاهی احتمال شکست و یا تنزل‌مان قطعی می‌شود.
Kaveh Bz
مهم نیست که ما تا به امروز در زندگی‌مان چه کارهایی انجام داده‌ایم. مهم نیست که کجا هستیم و کجا زندگی می‌کنیم. مهم نیست که تا به حال چند بار شکست خورده‌ایم. تنها نکته مهم این است که از همین حالا راه تازه‌ای را شروع کنیم و الگوی مثبتی از موفقیت برای خود بسازیم؛ درست همین حالا. برای این کار باید به آنچه که انجام می‌دهیم ایمان داشته باشیم. چون اکنون نمی‌توانیم درباره نتیجه کار خود برنامه‌ریزی کنیم. انتظار برای نتایج یکی از مهمترین بخش‌های کار ماست که باید انجام شود. اگر انتخابهای خود را براساس شواهد موجود زندگی خود انجام دهیم می‌توانیم نتایج را تا حد قابل ملاحظه‌ای برای خود پیش‌بینی کنیم. فقط باید به خاطر داشته باشیم که انتخابهایمان باید بر اساس فلسفه شخصی‌مان باشند؛ بر اساس آنچه که می‌دانیم و آنچه که می‌بینیم.
baahmadi

حجم

۳۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۳۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان