بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف | صفحه ۳۴ | طاقچه
کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف اثر ریچل هالیس

بریده‌هایی از کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف

۴٫۰
(۵۹)
برنه براون می‌گوید: «شرمندگی، به خود مربوط است و گناه به رفتاری که از ما سر می‌زند... گناه: متأسفم، من اشتباه کردم. شرمندگی: متأسفم، من اشتباهی‌ام.
raha
بنابراین، نکته اینجاست: زنان از خودشان می‌ترسند. بله، این یک حقیقت است. اگر از خودمان نمی‌ترسیدیم مدام به‌خاطر کسی که هستیم، به‌خاطر آنچه از زندگی می‌خواهیم و زمانی‌که صرفِ این دو موضوع می‌کنیم عذرخواهی و ابراز شرمندگی نمی‌کردیم
raha
رؤیایتان هرچه هست متعلق به شماست، نه من. مجبور نیستید چیزی را توجیه کنید، چون تا زمانی‌که به‌دنبال تأیید و تصدیق دیگران نباشید نیازی به اجازهٔ آنها ندارید. درواقع، وقتی این نکته را درک کنید و به این باور برسید که نیازی نیست رؤیایتان را برای بقیه توجیه کنید و برایش دلیل بیاورید، آن‌وقت است که به‌طور واقعی وارد مسیری شده‌اید که به آن کس که مقدر شده باشید ختم می‌شود.
raha
درکل، به‌ندرت پیش می‌آید که ملاک یک همسر خوب یا یک مادر یا دختر خوب بودن، براساس خودِ واقعی‌تان‌بودن در نظر گرفته شود.
s.m
درست مانند آن صحنه از فیلم عروس دریایی کوچک که عروس دریایی موفق شد روی خشکی قدم بگذارد، شما نیز تصمیم می‌گیرید که بخشی از دنیایی شوید که بقیهٔ دخترها در آن هستند. هر کاری می‌کنید تا رفتارتان، لباس پوشیدنتان، ظاهرتان و حتی طرز حرف‌زدنتان موردقبول و تأیید دیگران واقع شود.
hasti

حجم

۲۵۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۵۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۳۳
۳۴
صفحه بعد