بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف | صفحه ۳۳ | طاقچه
کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف اثر ریچل هالیس

بریده‌هایی از کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف

۴٫۰
(۵۹)
شما استعداد زیادی برای بهترشدن و پیشرفت‌کردن دارید.
faeze
اگر می‌خواهم در زندگی به خواسته‌های جدیدم برسم، سؤال اینجاست: آیا اصلاً می‌توانم؟ سؤال اینجاست که حاضرم برای به‌دست‌آوردنش از چه چیزی بگذرم؟
faeze
«یا کاری را درست‌وحسابی انجام بده یا بکش کنار و اصلاً انجامش نده.» من هرگز کنار نمی‌کشم.
faeze
شما برای بیش‌ازاین آفریده شده‌اید؛ شما برای داشتن رؤیاهایی خلق شده‌اید که می‌ترسید داشته باشید؛ شما برای انجام کارهایی خلق شده‌اید که فکر می‌کنید توانایی انجامشان را ندارید؛ شما برای مدیربودن آفریده شده‌اید؛ شما برای مشارکت‌کردن آفریده شده‌اید؛ شما برای ایجاد تغییرات مثبت در جامعهٔ خودتان و حتی در دنیا آفریده شده‌اید؛ شما برای این آفریده شده‌اید که بیش از آنچه الآن هستید شوید-این مهم‌ترین قسمت ماجراست-
faeze
رؤیایتان هرچه هست متعلق به شماست، نه من. مجبور نیستید چیزی را توجیه کنید
faeze
چطور می‌توانید تمام عمرتان را برای رسیدن یک روزِ به‌خصوص برنامه‌ریزی کنید وقتی تمام آنچه دارید همین‌الآن، امروز و همین لحظه است. کسی فرارسیدن یک روز به‌خصوص را تضمین نکرده! بنابراین انتظار برای رسیدن یک روز به‌خصوص را کنار بگذارید؛ یک روز به‌خصوص افسانه است. برای دنبال‌کردن اهدافتان منتظر نمانید تا زمان کافی داشته باشید، برنامه‌ریزی کنید تا برایش زمان داشته باشید.
Fatemeh_fmr
«هنوز» خیلی اهمیت دارد. «هنوز» به ما یادآوری می‌کند که برای تبدیل‌شدن به کسی که واقعاً هستیم یک هفته، یک ماه، یک عمر زمان داریم.
raha
ندانستن باعث می‌شود قابل‌آموزش شوید، نه احمق. روی فرم نبودن باعث می‌شود فرم‌پذیر باشید، نه تنبل. تجربه‌نداشتن باعث می‌شود مشتاق شوید، نه بی‌تفاوت. ورق را برگردانید و خودتان را وادار کنید تا در جایی که فقط نکات منفی وجود دارند نکات مثبت را ببینید. مزایای ندانستن، نفهمیدن، به‌دست نیاوردن، نداشتن هدف و اینکه «هنوز» به آنها نرسیده‌اید
raha
دوستان من، پیشرفت شخصی باید شخصی باشد.
raha
جملهٔ معروفی هست که می‌گوید: «اگر می‌خواهید چیزی را داشته باشید که هرگز نداشته‌اید، باید کاری را بکنید که هرگز نکرده‌اید.»
raha

حجم

۲۵۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۵۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
۳۶,۴۰۰
۳۰%
تومان