بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خیلی عذر می‌خوام اما٫٫٫ دروغ می‌گه، دوست نداره! | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره! اثر گرگ برندت

بریده‌هایی از کتاب خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره!

۴٫۳
(۷۰)
خانم‌های عزیز و محترم، خیانت کردن خیلی بده. ندانستن دلیل آن، که دیگه از همه بدتر! اگه یه چراغ خطر براتون کافی نیست، فکر کنم دوتا دیگه کافی باشه. با کسی ازدواج کنین که حداقل دلیل کارهاش رو بدونه. نه اینکه مثل احمق‌ها دست به کاری بزنه که بعداً خودش هم پشیمون بشه!
کاربر ۱۵۰۷۹۵۷
هیچ‌کس حق نداره صداش رو برای کسی بلند کنه مگه اینکه بخواد بگه: «مواظب اون اتوبوس باش! داره زیرت می‌کنه!»
kordelia
به خاطر داشته باشین به اعمال آدم‌ها نگاه کنین نه به حرف‌هاشون. اعمال با صدای بلندتری حرف می‌زنن.
kordelia
برخی استانداردهای بسیار مهم و حیاتی هرگز با مردی که از من درخواست نکرده باشه (پیشنهاد نداده باشه) بیرون نخواهم رفت/ رابطه برقرار نخواهم کرد. هرگز با مردی که زیاد من رو پای تلفن منتظر نگه می‌داره بیرون نخواهم رفت/ رابطه برقرار نخواهم کرد. هرگز با مردی که خودش هم هنوز مطمئن نیست و تصمیمش رو نگرفته (که از من خوشش اومده یا نه) بیرون نخواهم رفت/ رابطه برقرار نخواهم کرد. هرگز با مردی که نشون نمی‌ده زیاد از من خوشش اومده (احساس نخواستنی بودن به من می‌ده) بیرون نخواهم رفت/ رابطه برقرار نخواهم کرد. (چه به لحاظ فیزیکی- جسمانی و چه روحی- عاطفی.) هرگز با مردی که از حرف زدن و صحبت کردن درباره آینده رابطه‌مون طفره می‌ره یا از این کار خوشش نمی‌یاد بیرون نخواهم رفت/ رابطه برقرار نخواهم کرد. هرگز- و تحت هیچ شرایطی- وقتم رو روی مردی که قبلاً یه جورایی یه بار به من «نه» گفته تلف نخواهم کرد. هرگز با مردی که زن یا نامزد داره یا هنوز تمام و کمال به رابطه قبلیش پایان نداده بیرون نخواهم رفت/ رابطه برقرار نخواهم کرد. هرگز با مردی که واضحه مهربون، بامحبت و خوش‌قلب نیست بیرون نخواهم رفت/ رابطه برقرار نخواهم کرد.
mghf
از قدیم گفتن: «مَردِ و قولش.» اگه مردی پای قولش نایسته، رو هیچ‌چیز دیگه‌ش هم نمی‌شه حساب کرد.
Fatima
درسته، شما خیلی استثنایی هستین اما استثناء نیستین! قوانین طبیعت فوق‌العاده دقیق و سخت‌گیرن.
mghf
واقعاً مرد خوب کم پیدا می‌شه؛ حتی آمار و ارقام هم این موضوع رو تأیید می‌کنه. کتاب‌ها و مقالات زیادی هم در این‌باره نوشته شده. همه زن‌ها هم حاضرن حتی قسم بخورن؛ اما حالا می‌خوام از این هم فراتر برم و بگم راستش تعداد زن‌های خوب از مردهای خوب بیشتره. حتم دارم شما هم اینو تأییدش می‌کنین
rastegar_20
خُب، بذارین براتون توضیح بدم: اول اینکه آقا زن داره اما خجالت نمی‌کشه و با این و اون قرار می‌ذاره. (چه مردانگی و تعهدی!) (فردا به شما هم خیانت می‌کنه. کافیه یکی بهتر پیدا کنه.) دوم اینکه با زیر آبی رفتن و دروغ گفتن به زنش مشکلی نداره و مثل آب خوردن این و اونو می‌ذاره سرِکار. (چه صداقتی!) (فردا به شما هم دروغ می‌گه.) سوم اینکه سرنوشت ازدواج و بچه‌هاش براش کوچک‌ترین اهمیتی نداره و به‌راحتی با آبرو و آینده اون‌ها بازی می‌کنه. (چه گوهری! مبارکتون باشه.) چهارم (و از همه مهم‌تر) حتی برای شما هم کوچک‌ترین ارزش و احترامی قائل نیست؛ چون فقط پس‌مانده‌های خودش رو برای شما می‌یاره: وقت و انرژی‌ای که از زن و بچه‌هاش دزدیده و با شرم و سرافکندگی و احساس گناه می‌ندازه جلو شما. (چه دزدِ کلاهبرداری!) حالا، آیا این‌ها همون خصوصیات و ویژگی‌های شخصی‌ای هستند که شما به‌عنوان یه دختر مجرد آرزوشون رو دارین؟ تازه‌شم، از اونجایی که این رابطه، یه رابطه شغلیه و در محل کار شما اتفاق افتاده، فکر می‌کنین وقتی به قول خودتون گندش در اومد و همه خبردار شدن و ازدواج (شاید هم کسب‌وکار) رئیستون (شاید هم هردوش) به خطر افتاد، کی از اونجا اخراج می‌شه و آبروش می‌ره؟ البته شما. (فراموش نکنین ناسلامتی اون رئیسه و شما کارمند...) مطمئن باشین.
یا حیّ
وقتی آدم کسی رو دوست داره، دوست داره خوشحالش کنه و بهش محبت کنه نه اینکه تحقیرش کنه یا بترسونتش یا دیوونه‌بازی دربیاره
gandom
«مجرد موندن بهتر از بیوه شدنه!»
mghf

حجم

۳۳۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۳۳۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان