بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷) اثر دبی فورد

بریده‌هایی از کتاب شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷)

۲٫۸
(۱۰)
باید هر شب پیش از خواب رؤیای خود را مانند دعا زیر لب تکرار کنید. باید اجازه دهید این رؤیا درونتان بزرگ شود، رشد کند و در ذهن ناخودآگاهتان حک شود. باید اجازه دهید جهان و هر آنچه در آن هست شما را به رؤیایتان نزدیک‌تر کند. این‌گونه خودتان نیز از تحقق یافتن آن متعجب خواهید شد و مانند تمام کسانی که رؤیایشان را به حقیقت بدل کرده‌اند، خواهید گفت نمی‌دانم چطور اتفاق افتاد؛ ولی همه‌چیز دست‌به‌دست هم داد. اینجاست که ایمان و اعتماد رؤیای شما را محقق می‌کنند.
sahar
به کارهایی که کرده‌ای افتخار کن نه کارهایی که نکرده‌ای. خودت را بی‌قیدوشرط دوست داشته باش.
sahar
من همه نیروهایی را که مبارز عشق برایم به ارمغان می‌آورد به آغوش می‌کشم. من یکی از مهم‌ترین بخش‌های این هستی الهی هستم. من عاشق دوباره ساختن خویشم. من می‌خواهم کاری کنم که برای همه باورنکردنی باشد. من قلب و روح خود را به خدا می‌سپارم. من مبارز راه عشقم و کامل‌ترینم. من مبارز راه عشقم و مهم‌ترینم. هنگامی که برای مبارزه در راه عشق برمی‌خیزم همه‌چیز به یاری من برخواهد خواست. من وظایف، مسئولیت‌ها و نشان‌های افتخار خود را به‌عنوان یک مبارز باشهامت می‌پذیرم. من می‌توانم خود را به‌عنوان مبارز راه عشق ببینم. من مبارز راه عشقم.
کاربر ۱۲۰۸۵۴۱
بزرگ‌ترین نشانه شهامت این است که خود را همان‌گونه که هستید بدون هیچ شرم، بهانه، یا نقابی ببینید و بپذیرید.
سپیده
«ترس در زد، عشق جواب داد و ترس گریخت.»
کاربر ۶۹۸۴۲۲۷
همه ما بسیار قوی‌تر از آن چیزی هستیم که حتی تصور می‌کنیم. موضوع فقط انتخاب ماست. اینکه همین امروز چه انتخابی می‌کنیم و من امروز زندگی را انتخاب می‌کنم.
سپیده
یک مبارز شجاع برای اینکه ببیند می‌تواند احساس خوبی درباره خود داشته باشد یا نه به گذشته خود نگاه نمی‌کند، به الگوهای قدیمی و به مشکلات و دردهای خانوادگی خود نگاه نمی‌کند.
نگین هستم یک عدد فرفری
رمز هدایت الهی به ما وعده می‌دهد: «آنچه را خود از انجام آن عاجزی، خداوند برایت انجام خواهد داد.» آیا می‌توانید تصور کنید اگر با تمام وجود به این وعده ایمان داشته باشید، یعنی ایمان داشته باشید که خداوند بیش از آنچه تصور می‌کنید پشتیبان و دوستدار شماست، چه خواهد شد؟
مریم قنبری
اجازه بدهید، قبل از هر چیز به شما بگویم همه افکار و حرف‌های منفی که با خود می‌گویید و می‌شنوید توهمی بیش نیست. خودتان باشید و مطمئن باشید کاملاً طبیعی هستید. مطمئن باشید شما در دنیا تنها کسی نیستید که احساس می‌کند تنها، هراسان، احمق و غیردوست‌داشتنی است. شما تنها کسی نیستید که بعضی روزها از خواب بیدار می‌شوید و احساس می‌کنید خوب نیستید، دوست‌داشتنی نیستید، ناامید، افسرده یا درمانده‌اید. شما تنها کسی نیستید که از زمین و زمان عصبانی هستید، پشیمان یا دلسردید. این‌ها همه احساسات مشترکی است که همه ما انسان‌ها داریم و فرصتی حقیقی در اختیارمان می‌گذارند تا یاد بگیریم چگونه می‌توانیم به موجوداتی روحانی تبدیل شویم.
ابری
وقتی تو به استقبال دنیا می‌روی، دنیا هم با آغوش بازتری به استقبال تو می‌آید
Elizee

حجم

۱۸۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۸۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان