بریده‌های کتاب شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷)
کتاب شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷) اثر دبی فورد

کتاب شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷)

به یاد داشته باش انتخاب همواره با توست آنگاه که آماده پرواز باشی ابرهای سیاه کنار می‌روند و اکنون زمانی است که شاهد لحظه‌هایی شگفت‌انگیز خواهی بود شاهد تولد معجزه اکنون زمان تولد دوباره من است تولد دوباره ما و با شهامت گام بر می‌داریم از تاریکی شب به روشنایی روز با هم و در کنار هم و چراغ خود را می‌افروزیم…
معجزه ی سپاسگزاری
تابه‌حال، چند بار خود را کوچک کرده‌اید؟ چند بار برای راضی نگه داشتن دیگران، حد خود را پایین آورده‌اید و تن به کاری داده‌اید که تمایلی به انجام آن نداشته‌اید؟
معجزه ی سپاسگزاری
و به یاد داشته باش انتخاب همواره با توست
معجزه ی سپاسگزاری
ممکن است صدای ترس به‌صورت نوعی سردرگمی به گوش برسد: نمی‌دانم چه‌کار باید بکنم. گیر افتاده‌ام. به کمک نیاز دارم. دیگر خسته شده‌ام. نمی‌دانم چه می‌خواهم. ترس ممکن است خود را به‌صورت خودشیفتگی نشان دهد. اینکه شما تمام فکر و ذکرتان این باشد که چرا لاغر نمی‌شوید، چرا چیزهایی که می‌خواهید به‌دست نمی‌آورید، چرا کسی را که می‌خواهید پیدا نمی‌کنید، چرا آن‌قدر که دوست دارید سالم و شاداب نیستید، چرا شغل و درآمدی را که می‌خواهید ندارید و خلاصه همه‌چیز حول محور شما می‌چرخد.
گيتي
ترس با قاطعیت هرچه تمام‌تر خود را حق‌به‌جانب جلوه می‌دهد و شما را مشکوک و نگران و مردد می‌کند. با زبردستی هر چه تمام‌تر به عمق وجود شما نفوذ می‌کند و شما را به انتقاد از خودتان وامی‌دارد. با چنان قدرتی نظر شما را تغییر می‌دهد که هم فکر آینده را از سر بیرون می‌کنید و هم در دردهای گذشته غرق می‌شوید. هر بار که ترس برنده می‌شود شما می‌بازید. هربار که شما تحت تأثیر ترس قرار می‌گیرید فرصت تجلی برتر خود را از دست می‌دهید و آنگاه به جای آنکه مشتاقانه به دنبال رسیدن به آینده‌ای باشید که آرزویش را دارید اسیر دست گذشته می‌شوید. ترس در گوشتان فریاد می‌زند: «دست از خشم‌ها و نفرت‌هایت بر ندار؛ دست از بهانه‌ها و کینه‌هایت نکش!» ترس با متقاعد کردن شما به اینکه قطعاً شکست خواهید خورد شما را فریب می‌دهد. ترس با خوشحالی، همه دفعاتی را که تلاش کرده‌اید و شکست خورده‌اید به شما یادآوری می‌کند.
گيتي
من فهمیدم که همیشه دنبال جلب رضایت مردم بوده‌ام؛ درحالی‌که، عکس آن تصور را داشتم. قبل از آنکه به خودم کمک کنم و اولویت‌های خودم را در نظر بگیرم به کمک دیگران می‌شتافتم. یادگرفتم همه چیزهایی را که این سال‌ها درباره‌شان حرف می‌زدم و موعظه می‌کردم خودم باید بشنوم. همان‌طور که در کتاب اولم نوشته بودم باید «در سخنرانی خودم شرکت می‌کردم». در این دوران بود که فرایند معجزه‌آسای بیداری در من اتفاق افتاد.
شکوفه
دیگر خودم را در آینه نگاه نمی‌کردم. چیزهایی که روزی عاشق آن‌ها بودم اکنون برایم نفرت‌انگیز بود؛ حتی اگر پزشکان درمانی برای این سرطان پیدا می‌کردند، دیگر نمی‌توانستم تصور کنم چگونه می‌خواهم به زندگی‌ام ادامه دهم. در تنهایی و انزوا زندگی می‌کردم، از بیشتر دوستانم فاصله گرفته بودم تا سرطانم را پنهان کنم. جسمم، ذهنم و روحم همه بیمار بود. امیدها و آرزوهایم دیگر برایم اهمیتی نداشت.
شکوفه
هر پیشامدی دلیلی بزرگ‌تر از آنچه می‌بینیم دارد. طرحی الهی برای زندگی شما وجود دارد که ارزش جنگیدن دارد؛ طرحی که درک معنای آن در توانایی ایگو نمی‌گنجد.
Elizee
رهایی عاطفی یعنی مسئولیت‌پذیری، یعنی به جای گیر کردن در تجربه‌هایمان با آن‌ها حرکت کنیم و ببینیم در شرایط و موقعیت‌های مختلف زندگی‌مان چه نقشی داشته‌ایم.
Elizee
ما باید افکار خود را از نو بسازیم. باید الگوهای کهنه را بشکنیم.
Elizee

حجم

۱۸۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۸۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد