بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم اثر دبی فورد

بریده‌هایی از کتاب جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم

نویسنده:دبی فورد
امتیاز:
۴.۲از ۲۴ رأی
۴٫۲
(۲۴)
داستان غم‌انگیز ما چشم‌هایمان را به روی حقیقت زندگی می‌بندد. ما گمان می‌کنیم این داستان فقط برای ما اتفاق افتاده است و مضمون آن همیشه یکی است: «چرا این اتفاق‌ها برای من می‌افتد؟»
eli
هنگامی‌که در گذشته اسیر می‌شویم دیگر نمی‌توانیم در لحظه حال زندگی کنیم. به هر درد التیام‌نیافته‌ای که از قدیم به جا مانده می‌چسبیم. گمان می‌کنیم درگیر چالش‌های زندگی هستیم حال آنکه فقط به دردهای درمان‌نشده گذشته واکنش نشان می‌دهیم.
eli
«فقط زمانی‌که بدون ذره‌ای خودفریبی یا توهم، شجاعت روبه‌رو شدن با حقیقت را داشته باشیم، نور هدایت و مسیر خوشبختی را تشخیص خواهیم داد.»
eli
هر صفتی که در دیگری شما را آزار می‌دهد به‌نحوی در خودتان وجود دارد و جهان از این راه می‌خواهد شما را از وجود این صفت آزاردهنده آگاه کند. در غیر این صورت شاید ما هیچ‌گاه نمی‌توانستیم پی به وجود این صفات در خود ببریم. بنابراین، رسالت ما در ارتباط با جهان و جهانیان آن است که آن بخش‌های وجود خود را که از روی شرم، ترس یا قضاوت پنهان کرده‌ایم بیابیم و التیام بخشیم.
F.Shokouh
هیچ صفتی در دیگری وجود ندارد که ما را به خود جذب کند و بخشی از خود ما نباشد. بنابراین، وقتی صفاتی در دیگران می‌بینید که تحسین می‌کنید یا می‌ستایید، بخشی از وجود خود را می‌بینید که آماده تجلی یافتن است. همچنین وقتی ویژگی یا صفتی در دیگران یا همسرتان شما را به‌شدت آزار می‌دهد بخشی از وجود خود را می‌بینید که از آن فرار کرده‌اید یا نمی‌خواهید بپذیرید.
F.Shokouh
اگر در اوج رنج و درد حقیقتی جز عشق، آرامش و هدایت الهی را نپذیریم و به این حقیقت ایمان داشته باشیم، آگاهی خود را پاک‌سازی کرده، افکار و ایده‌های جدیدی برایمان آشکار می‌شود. این افکار به‌جای سرکوب کردن ما، بلندمان می‌کنند و به‌جای یأس و ناامیدی، امید و اعتماد برایمان به ارمغان می‌آورند.
F.Shokouh
دکتر اسپنسر جانسون، نویسنده کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟، می‌گوید: «رنج فاصله بین آن چیزی است که وجود دارد و آن چیزی که می‌خواستیم وجود داشته باشد.»
F.Shokouh
انتخاب کنید درد جدایی شما را از بین ببرد یا اینکه شما درد جدایی را از بین ببری
پریسا
قانون هدایت الهی: خداوند آنچه را خود از انجام آن عاجزی، برایت انجام خواهد داد. هنگامی‌که دست از سماجت برمی‌داری و سلاح خود را زمین می‌گذاری متواضع می‌شوی. تواضع دری است که پروردگار از آن وارد زندگی‌تان می‌شود.
فرهنگ
قانون تسلیم: درست زمانی‌که دست از مقاومت برمی‌داریم و خود را به تمامی تسلیم شرایط می‌کنیم تغییر آغاز می‌شود.
فرهنگ

حجم

۲۴۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲۴۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان