بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم اثر دبی فورد

بریده‌هایی از کتاب جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم

نویسنده:دبی فورد
امتیاز:
۴.۲از ۲۴ رأی
۴٫۲
(۲۴)
مارسل پروست می‌گوید: «لذت حقیقی کشف سرزمین‌های جدید در یافتن چشم‌اندازی تازه نیست، بلکه در پیدا کردن چشم‌هایی تازه است.»
narjes.nmD
رنج زمانی است که باید بی‌رحمانه و با تمام وجود با خود صادق باشید، زیرا صداقت تنها راهی است که می‌توانید به کمک آن از رنج و درد رهایی یابید.
@moda_onlineshop__
می‌گویند آدمی در ده روز عذاب بیش از ده سال خوشی درس می‌آموزد. رنج می‌تواند بزرگ‌ترین آموزگار شما باشد، دوستی که به شما می‌گوید کدام قسمت از زندگی‌تان به توجه بیشتری نیاز دارد.
@moda_onlineshop__
احساسات مسموم ما آن‌قدر ادامه پیدا می‌کنند تا درسی را که سعی می‌کنند به ما بیاموزند یاد بگیریم.
eli
«پذیرش جواب همه سؤال‌های امروز من است. اگر از کسی، چیزی، مکانی یا موقعیتی می‌رنجم به آن دلیل است که آن کس، چیز، مکان یا موقعیت را نپذیرفته‌ام و تا زمانی‌که هر یک را همان‌گونه که هست نپذیرم آرام نخواهم گرفت.
فرهنگ
بدون فکر کردن فهرستی از بزرگ‌ترین ترس‌های خود بنویسید. تصور کنید ترس‌های شما به حقیقت بدل شود و حال بدترین نتیجه ممکن را بنویسید. اکنون سؤالات زیر را از خود بپرسید: - حال که این اتفاق افتاده است چه‌کاری می‌توانم انجام دهم که خوشحال باشم؟ - چه قدم‌هایی باید بردارم؟ - کجا باید بروم؟ - چه چیزی را باید تغییر دهم؟ هنگامی‌که بتوانیم با بدترین شرایط ممکن روبه‌رو شویم، آرام می‌گیریم. فهرستی از تمام چیزهایی که درباره اتفاق جدایی یا طلاق دوست ندارید، بنویسید. یک نسخه جدید و اغراق‌آمیز از داستان جدایی خود بنویسید که در آن همه حقایق و احساساتتان پنجاه برابر بدتر باشد.
کاربر ۱۹۷۹۱۱۱
- پیش از آنکه تسلیم شوم چه موانعی را باید از سر راه بردارم؟ هدف از این تمرین شناخت ترس‌ها، در نظر گرفتن بدترین شرایط ممکن و کشف کردن آن است که برای تغییر دادن شرایط به نفع خود چه کارهایی می‌توانید انجام دهید. برای این تمرین حدود نیم‌ساعت وقت اختصاص دهید و اجازه ندهید در این زمان چیزی آرامش شما را بر هم بزند. دفتر و قلم خود را آماده کنید؛ شمعی روشن کنید و از خدا بخواهید شهامت روبه‌رو شدن با بزرگ‌ترین ترس‌هایتان را به شما بدهد. اکنون سه نفس آرام و عمیق بکشید. از بینی دم بگیرید و از دهان بازدم کنید. وقتی احساس کردید آرامش مطلق دارید سؤالات زیر را از خود بپرسید و به هر یک پاسخی واضح بدهید. - در حال حاضر چه چیزی بیش از هر چیز مرا می‌ترساند؟ - اگر این ترس حقیقت داشته باشد، بدترین اتفاقی که ممکن است برایم بیفتد چیست؟
کاربر ۱۹۷۹۱۱۱
گام‌های عملی برای التیام برای انجام این تمرینات باید تمرکز کامل داشته باشید. همه پاسخ‌هایی که به آن نیاز دارید درون خود شماست. فقط کافی است سکوت کنید تا آن‌ها را بشنوید. به خود فرصت کافی بدهید و خود را تسلیم فرایند کنید. ممکن است دوست داشته باشید چند شمع روشن کنید، یک موسیقی آرام بگذارید و فضایی دلنشین درست کنید. قلم و دفتر یادداشت خود را نیز دم دست بگذارید. هر وقت آماده بودید، چشم‌های خود را ببندید و پنج نفس آرام و عمیق بکشید. از دم و بازدم برای آرام کردن ذهن و بدنتان استفاده کنید. حال با چشم‌های بسته سؤال‌های زیر را از خود بپرسید و سپس پاسخ هر یک را در دفترتان بنویسید. - در زندگی‌ام در برابر چه چیزی مقاومت می‌کنم؟ - از چه چیزی می‌ترسم؟ - اگر تسلیم شرایط شوم چه اتفاقی می‌افتد؟ - از مقاومت کردن چه چیزی عایدم می‌شود؟ - چه کسی آسیب می‌بیند؟
کاربر ۱۹۷۹۱۱۱
اراده الهی چیزی نیست جز بیداری و هدایت شما در سفر زندگی!
الهام
شما استحقاق آن را دارید که از هر درد و رنجی که متحمل شده‌اید، رهایی یابید. همه زخم‌هایتان باید التیام یابند. صرف‌نظر از هرچه کرده‌اید و هر اشتباهی مرتکب شده‌اید،
الهام

حجم

۲۴۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲۴۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان