بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان توانمند؛ راهنمای همه‌ی زنان به سوی زندگی موفق | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب زنان توانمند؛ راهنمای همه‌ی زنان به سوی زندگی موفق اثر لوئیز ال. هی

بریده‌هایی از کتاب زنان توانمند؛ راهنمای همه‌ی زنان به سوی زندگی موفق

۳٫۱
(۱۲)
هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، خدا را شکر می‌کنم که در این دوران زندگی می‌کنم. این بخشی از پنج یا ده دقیقه سپاسگزاری من در هر روز زندگی است. به‌محض بیدار شدن از خواب، از رختخوابم برای اینکه خوابی دلنشین برایم تدارک می‌بیند، تشکر می‌کنم. بابت بدنم، خانه‌ام، حیوانات دست‌آموز خانگی‌ام، دوستانم، مال و منالی که در اختیار دارم و تجربیات شگفت‌انگیزی که داشته‌ام، خدا را شکر می‌کنم و در پایان از زندگی می‌خواهم بر درک و فهم من بیفزاید، زیرا وقتی بیشتر بدانیم و بیشتر ببینیم، زندگی برای‌مان آسان‌تر می‌شود. من ایمان دارم که آینده‌ام بهتر می‌شود.
Dexter
آینده شما همیشه روشن است
Dexter
در هر سن‌وسالی که گمان کنید بدن شما رو به افول می‌رود، همان میانسالی شماست.
Dexter
وقتی حرف دوساله‌های وحشتناک به میان می‌آید،‌ صحبت از بچه‌هایی است که احساسات سرکوب شده پدر و مادرشان را منعکس می‌کنند.
Dexter
محض اینکه مشکلی پیدا شود، بلافاصله می‌گویم: «همه چیز به خیروخوشی برگزار می‌شود. همه چیز خیر و صلاح مرا لحاظ می‌کند. در این موقعیت هم خیر نصیب من خواهد شد. من در سلامت و امنیت به سر می‌برم.»
Dexter
اگر احساس کنم حالم خوش نیست، مدام تکرار می‌کنم: «من کاملاً سالم هستم.» تا وقتی حالم بهتر شود. اگر به مکانی تاریک و ترسناک وارد شوم، مدام به خود تأکید می‌کنم: «من همیشه در امنیت به‌سر می‌برم و خداوند پشت و پناه من است.»
Dexter
آنچه می‌خوانید قوانینی هستند که من برای خود نوشته‌ام: -من همیشه در امنیت به‌سر می‌برم. خداوند پشت و پناه من است. -آنچه باید بدانم به من الهام می‌شود. -زندگی پر از شادی و سرشار از عشق است. -من عشق می‌ورزم و مورد عشق واقع می‌شوم. -من کاملاً سالم هستم. -من مایلم تغییر کنم و به رشد برسم. -در دنیای من همه چیز عالی است.
Dexter
عالم هستی سپاسگزاران را دوست دارد. هرچه بیشتر از زندگی تشکر کنید، زندگی موارد بیشتری برای سپاسگزار بودن به شما می‌دهد.
Dexter
بسیاری از زنان از موفق شدن می‌ترسند. آن‌ها باور ندارند که شایسته موفقیت هستند. وقتی همیشه خودتان را فرد دوم به حساب بیاورید، احساس شایسته و سزاوار بودن دشوار می‌شود. بسیاری از زنان از اینکه از پدرشان موفق‌تر شوند یا درآمد بیشتری کسب کنند، می‌ترسند.
Dexter
وقتی شروع کنیم به تغییر دادن افکارمان، ممکن است بلافاصله با نتایجی مثبت روبه‌رو نشویم. اما وقتی با الگوهای فکری جدید ادامه دهیم، با فردایی متفاوت روبه‌رو می‌شویم. اگر می‌خواهیم فرداهایی مثبت داشته باشیم باید اندیشه‌های امروزمان را تغییر دهیم
Dexter

حجم

۸۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان