بریده‌های کتاب زنان توانمند؛ راهنمای همه‌ی زنان به سوی زندگی موفق
کتاب زنان توانمند؛ راهنمای همه‌ی زنان به سوی زندگی موفق اثر لوئیز ال. هی

کتاب زنان توانمند؛ راهنمای همه‌ی زنان به سوی زندگی موفق

۳٫۱
(۱۲)
هرگز با مردی که از مادرش متنفر است ازدواج نکنید، زیرا دیری نمی‌گذرد که این مرد علیه شما اقدام خواهد کرد.
Dexter
تا زمانی که آگاهی خود را افزایش ندهیم، در کمبود به‌سر می‌بریم. باید بدانیم که می‌توانیم و حق داریم موفق شویم، ما باید موفق شویم.
Dexter
ما به‌عنوان یک جامعه باور کرده‌ایم که باید پیر شویم، بیمار شویم، سالمند شویم، ناتوان شویم و بعد بمیریم. از این به بعد این نباید مصداق داشته باشد. بله، همه ما روزی خواهیم مرد اما مجبور نیستیم که سالمندی، ناتوانی و ضعف را تجربه کنیم.
Dexter
بدرفتاری را فوراً متوقف سازید. باید بدرفتاری را در همان شروع کار متوقف کنیم، زمانی که بدرفتاری هنوز شکل غالب به خود نگرفته است و آن‌قدر ناچیز است که نمی‌توانیم درباره‌اش حرفی بزنیم.
Dexter
وقتی من با کسانی معاشرم که حرف‌هایی منفی می‌زنند، در دل می‌گویم: «ممکن است در مورد شما صدق کند اما در مورد من صدق نمی‌کند.»
Dexter
اغلب مردان از اینکه با پدر خود روابط احساسی خوبی نداشته‌اند، متأسف‌اند. اگر می‌خواهید مردی گریه کند، برایش محیطی امن ایجاد کنید و از او بخواهید درباره پدرش صحبت کند. اغلب مردان آرزو می‌کنند دوران کودکی متفاوتی می‌داشتند. آن‌ها دلشان می‌خواست از پدرشان بشنوند که خوب و دوست‌داشتنی هستند.
Dexter
اگر نه گفتن را تمرین کنیم، می‌توانیم در وقت لزوم نه بگوییم. بعد می‌توانیم به‌راحتی جلو بدرفتاری را بگیریم.
Dexter
اگر شما در خانه‌تان وسیله یا لباسی دارید که دیگر به آن احتیاج ندارید، آن را از خانه بیرون بیندازید. آن‌ها را به بی‌خانمان‌ها یا کسانی بدهید که به‌راستی به آن‌ها نیاز دارند. اشیای اضافی خود را بفروشید. زندگی خود را سبک کنید و از نو شروع کنید.
Dexter
برای برقراری ارتباط با فرشته‌های شخصی خود، در سکوت بنشینید، چشمانتان را ببندید، چند نفس عمیق بکشید و سعی کنید حضور این فرشته‌ها را روی شانه‌های خود احساس کنید. روی هر شانه شما یک فرشته نشسته است. عشق و محبت آن‌ها را احساس کنید. از آن‌ها بخواهید خودشان را به شما نشان دهند. از آن‌ها بخواهید شما را در حل مشکلاتتان یاری کنند. احتمالاً ارتباطی فوری با فرشته‌ها برقرار می‌کنید. شاید هم لازم باشد چند بار این را امتحان کنید. اما مطمئن باشید که این فرشته‌ها وجود دارند و عاشق شما هستند. جایی برای ترس و نگرانی وجود ندارد.
Dexter
حتی وقتی در رابطه‌ای به سر می‌بریم، لازم است مدت زمانی را به‌تنهایی صرف وقت کنیم – فرصتی برای اینکه بدانیم چه کسی هستیم و فرصتی برای تمرکز بر هدف‌ها و چالش‌هایی که می‌خواهیم برای خودمان درست کنیم.
Dexter

حجم

۸۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد