بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران | صفحه ۵۹ | طاقچه
کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران اثر جیم ران

بریده‌هایی از کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران

نویسنده:جیم ران
انتشارات:کلیدر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۷۱ رأی
۴٫۳
(۷۱)
زمان، فرصت‌ها را عرضه می‌کند اما نیازمند حس فوریت است.
aso
انسانی که نیات و مقاصد خوبی دارد اما احساس فوریت نمی‌کند، می‌گوید: «فردا صبح زود از خوب بیدار خواهم شد و تا دیر وقت بیدار خواهم ماند و تمام استعداد و توانم را به منظور ایجاد تغییر شگرفی در زندگی‌ام خرج می‌کنم.» و اکنون خطاهای کوچک در داوری که هرروز تکرار می‌شوند: «ماه گذشته سه کتاب خواندم، پس این ماه را کتابی نمی‌خوانم. این هفته خیلی سخت کار کردم، فردا فقط استراحت میکنم. امروز باید آن تلفن را می‌زدم، اما روز دیگری هم می‌شود این کار را کرد، فردا انجامش می‌دهم و...».
aso
یکی از دلایل مهمی که چرا ما در یافتن خوشبختی، یا خلق یک سبک زندگی یگانه شکست می‌خوریم، این است که هنوز در هنر بودن استاد نشده‌ایم.
aso
برنامه‌ریزی، تخیل و خلاقیت، و فعالیت شدید، نیروهای حیرت‌آوری هستند که قدرت ایجاد تغییرات چشمگیر در کیفیت زندگی ما را دارند.
aso
آنچه که ما به دست می‌آوریم ما را ارزشمند نمی‌کند، بلکه آنچه که ما در فرایند انجام این کار می‌شویم، ارزش اصلی را به زندگی ما به ارمغان می‌آورد
aso
به نظر می‌رسد بعضی افراد بیشتر از صحبت کردن در مورد موفقیت لذت می‌برند، تا انجام دادن کارهایی برای دستیابی به آن. آنچنانکه گویی آوازهای همیشگی‌شان در مورد یک‌روز، آنها را به خوابی از احساس دروغین آرامش و امنیت فرو برده
aso
با عادت دادن خودمان به از پیش دیدن آینده قادر می‌شویم تفکرمان را تغییر دهیم، اشتباهات‌مان را اصلاح کنیم و راه‌های جدیدی برای جایگزینی روش‌های قدیمی ایجاد کنیم.
aso
در هر کتابی آگاهی جدید، در هر موفقیتی اشتیاقی تازه، در هر چالشی درکی نو، و در هر شکستی عزمی دیگر است.
aso
پیامدها به ندرت آنی هستند؛ در عوض، روی هم جمع می‌شوند تا سرانجام روز آن فرا برسد. در این روز باید هزینۀ انتخاب‌های ضعیفی را که در ابتدا چندان مهم به نظر نمی‌رسیدند، بدهد.
aso
آدمی تمایل دارد که عدم پیشرفت خود را به گردن دیگری بیندازد؛ دولت، رقبا، مدیر شرکت، تورم، قسط‌ها و حتی ترافیک و آب ‌و ‌هوا را مقصر وضعیت خود می‌دانیم. اشخاص و اتفاقاتی که نشانی از خود بر جای گذاشته‌اند، خواه مطلوب خواه نامطلوب، در حال حاضر پشت سر ما هستند. هر اتفاقی در گذشته، حتی همین دیروز، دیگر اثری ندارد، مگر ما خود بخواهیم که تأثیر داشته باشد.
houmansoly

حجم

۳۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶۴ صفحه

حجم

۳۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان