بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران | صفحه ۵۸ | طاقچه
کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران اثر جیم ران

بریده‌هایی از کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران

نویسنده:جیم ران
انتشارات:کلیدر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۷۱ رأی
۴٫۳
(۷۱)
اما «انگیزه» این نیست که چگونه مردم زندگی‌شان را تغییر می‌دهند. برای تغییر یک زندگی ما اول باید عادت‌های فکری‌مان را عوض کنیم. اگر انسان بی‌خردی انگیزه پیداکند، صرفاً به یک انسان بی‌خردِ باانگیزه تبدیل می‌شود.
Roya🌱
لذت در چیزی نیست که به دست می‌آورید، در آن چیزی است که به آن تبدیل می‌شوید.
Roya🌱
کنترل اوضاع باید در دست‌تان باشد. این بخشی از روند رسیدن به استقلال مالی است.
Roya🌱
اصل سوم را می‌توان چنین بیان کرد، «برای هر تلاش منضبط پاداشی چند برابر خواهد بود.»
Roya🌱
استعدادِ رشد‌نکرده و شکوفا‌نشده معلول سه عامل است. نخست، عدم اشتیاق برای کشف. دوم، عدم تعقل در ضرورت آموختن. و سوم، عدم صرف وقت و عمل برای رشد و شکوفایی این استعدادها.
Roya🌱
مهلک‌ترین مانعِ خودباوری، قصور است. کوتاهی در انجام کار، حتی ذرّه‌ای کمتر از حدّ توانایی‌های فعلی‌تان، شالودۀ اعتماد به نفس را تضعیف می‌کند.
Roya🌱
منتظر ماندن یعنی تأخیر. نگاهی تازه به فرصت‌ها بیندازید. راه‌های تازه‌ای را دریابید تا آن فرصت‌ها را بی‌درنگ در چنگ گیرید و به خدمت خود درآورید. و خود را متعهد کنید که به آن اندازه در انضباط ماهر شوید که صلاحیت‌تان فراتر از سطح کار کنونی پیش رود و آماده شوید که به سمت ترقی بعدی خیز بردارید. برای ثبت این بینش در چشم‌انداز زندگی خود، هر انگیزشی که شده به خود بدهید.
Roya🌱
یک نفر گفت: «دعا نکنید که کارها آسان‌تر شود، بلکه، دعا کنید موانع و چالش‌های بیشتری داشته باشید، زیرا شخصیت و ارادۀ آدمی برای کسب موفقیت از همین‌ها شکل می‌گیرد.» تقریباً هر داستان موفقیت که از آن خبر دارم، زمانی آغاز شد که فرد ابتدای کار زمین خورده است، چه روحی و چه مالی. خیلی از مردم در این وضعیت معمولاً چنان به خود می‌آیند که استعدادها، توانایی‌ها، شوق‌اشان شکوفا شده، و عزم را جزم می‌کنند. در رویارویی با ناملایمات و تغییرات شخصی است که اوضاع شروع به تغییر می‌کند.
Roya🌱
یک راه‌حل هست که شما را دربرابر آسیب‌های مردم و اتفاقات محافظت می‌کند، و آن این است که بیاموزید بیشتر از هر چیز، سخت روی رشد شخصی خود کار کنید.
Roya🌱
سمینار مورچه عجب سمیناری می‌شود. هیچ‌گاه تسلیم نشوید، دوراندیش باشید، مثبت‌نگر باشید و تمام تلاش‌تان را بکنید.
Roya🌱

حجم

۳۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶۴ صفحه

حجم

۳۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان