بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب در قلمرو پادشاهان | طاقچه
کتاب در قلمرو پادشاهان اثر کارمن بن لادن

بریده‌هایی از کتاب در قلمرو پادشاهان

انتشارات:نشر ثالث
امتیاز:
۳.۸از ۲۲۵ رأی
۳٫۸
(۲۲۵)
اسلام یعنی رعایت اصول قرآنی و باور به قوانین حق و عدالت مطلق. اما وهابیت یعنی رعایت اصول قرآنی آن‌گونه که مردها می‌خواهند و شاه سعودی تصمیم می‌گیرد و عدالت نسبی بنا به شرایط در جایگاه خانوادگی اشخاص....
ebrahim
چطور می‌شود به یک کودک گفت رقصیدن حرام است، موسیقی حرام است، در حالی که به طور غریزی به این هنرها گرایش دارد و هیچ دلیل واضحی برای حرام بودنشان در دست نیست.
Adele
فکر می‌کردم به زودی مثل ایران، در عربستان هم حجاب اختیاری خواهد شد
hamedafshari07
اسلام در کشورهای مدرن اسلامی، دینی انعطاف‌پذیر است که با تغییر شرایط زمانه، محیط را برای زیستن انسان‌ها آماده می‌کند و بی‌آنکه تحریفی در اصول بنیادی آن صورت گیرد، آزادی لازم را برای پیشرفت مادی و معنوی به مردم می‌بخشد.
faezehswifti
نماز برای آرامش روح و رسیدن به فضایی خارج از محیط زندگی روزمره است، نه برای بده بستان و فرار از آنچه می‌ترسید در آن دنیا بر سرتان بیاید.
mehrnaz
در خانه ماری همه به هم احترام می‌گذاشتند و ارزش‌ها یکسان تقسیم شده بود، به‌طوری که هیچ‌کس مجبور نبود با دیگری هم‌عقیده باشد و همگی می‌توانستند آرا و نظریات خود را به راحتی بیان کنند و درباره‌اش گفت‌وگو نمایند. زندگی در کنار بوکلی‌ها برایم لذت‌بخش و جذاب بود. در آن خانواده، هرکس در هر سنی محترم بود. حتی گفته‌های کودکان را نیز به دقت گوش می‌کردند و به نظریاتشان عمیقآ فکر می‌کردند. نزاکت و ادب آن‌ها به هیچ وجه ماشینی نبود؛ معقول و انتخابی بود.
سقا
از نظر روانی، عربستان غیرصمیمی‌ترین و مهمان‌ناپذیرترین کشور دنیاست.
محمدحسین
یک‌بار در سوپرمارکت دیدم که زنی حامله زمین خورد. شوهرش دوید تا به او کمک کند. اما پلیس مذهبی که اتفاقآ آنجا بود، بر سرش فریاد کشید که حق ندارد در مکان عمومی زیر بازوی همسرش را بگیرد.
کتاب دوست
دو نفر یکی می‌شوند و همه چیز ظاهرآ مشترک است، اما به زودی یکی درمی‌یابد که هدف دیگری شده و شخصیت خودش را به کلی از دست داده است. همیشه یکی در دیگری گم می‌شود
سقا
اگر او در اروپا بزرگ شده بود، قطعآ با بهره‌گیری از هوش و ذکاوت سرشار خود به زنی آزاد و قوی بدل می‌شد و شخصیتش رشد می‌کرد، ولی رشد یافتن در جامعه‌ای همچون عربستان سعودی و در میان خاندان آل‌سعود او را ضعیف و بی‌رمق بار آورده بود. اگر او در زندگی‌اش از چیزی ناراضی بود، فقط می‌گفت: هیچ فایده‌ای ندارد به آن فکر کنم، کاری از من برنمی‌آید. او یاد گرفته بود به سادگی کنار بیاید و سؤال نکند. روح او شکست خورده بود.
Adele

حجم

۱۷۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱۷۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۱۳۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۸صفحه بعد