بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان اثر جری   رول

بریده‌هایی از کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان

۳٫۹
(۵۶)
وقتی در درون گم شده‌ای، طولی نمی‌کشد که به همان اندازه هم در بیرون گم می‌شوی.
Ghazale Lavasani
برخی از من می‌پرسند که چگونه افرادی مناسبِ پدر و مادرخواندگی را بیابند و من پاسخ کوتاه و ساده‌ای ندارم. حقیقت این است که سرنوشت آنچه را در زندگی‌مان مهم است برایمان می‌آورد، من صرفاً می‌توانم پیشنهاد کنم که شیوۀ جاری شدن انرژی خود را تماشا کرده و به آن احترام بگذارید و مشاهده کنید که چگونه تمایلات طبیعی‌تان به سمت افراد خاصی کشیده می‌شوند.
Ghazale Lavasani
من سعی می‌کردم طبق انتظاری که از من وجود داشت رفتار کنم و نمرات خوبی در مدرسه می‌گرفتم، اما در برابر آنچه به من تعلق نداشت مقاومت می‌کردم. سخت بود؛ زیرا نمی‌دانستم چه چیزی به من تعلق داشت، فقط یک جای خالی می‌دیدم، اما اگر یک فرشته یا جادوی قصه‌های پریان می‌آمد و از من می‌خواست تا سه تا از آرزوهایم را درخواست کنم حتی نمی‌دانستم برای پر کردن آن جای خالی چه چیزی بخواهم؛ من فقط یک فقدان را احساس می‌کردم.
Ghazale Lavasani
میزان تکامل یک جامعه را صرفاً می‌توان با مشاهدۀ رفتارش با پیران و معلولین ارزیابی کرد. اگر برای اعضای نیازمند خود وقت ندارد یا ابزاری تدارک ندیده است پس یک جامعه بدوی است و اگر به معلولین و پیرانش اهمیت می‌دهد، پس یک نهاد فرهنگی است
سارا شاه
همان‌طور که در داستان مشهور دیگری خوانده‌ایم که وقتی آن میوه را در باغ عدن می‌خوریم، دچار رنج سقوط از معصومیت کودکی به درون دنیای تضادها و رنج‌ها می‌شویم.
کاربر ۹۴۴۵۵۱
وقتی از دکتر یونگ پرسیدند: معنای زندگی انسان چیست؟ پاسخ داد تعیین دوبارۀ مرکز ثقل شخصیت از ایگو به خویشتن حقیقی.
سارا شاه
وظیفۀ جمعی ماست که خودآگاه‌تر شویم. نمی‌توانیم منتظر بهشت بمانیم تا ما را نجات دهد، هر یک از ما باید مسئول تولد و تولد دوبارۀ قهرمان؛ منجی درون باشیم و جهان طلایی را از طریق رفتارهایمان در همین دنیای زمینی تحقق بخشیم.
masi
همۀ ما برای جان سالم به در بردن از آزمون‌ها و آشفتگی‌های روزانۀ زندگی باید گاهی حداقل یک رشتۀ الهی و اشعه‌ای از معنا برای جان دادن به روح داشته باشیم، این اتفاق بارها و بارها برای من از طریق موسیقی رخ داده‌است.
Dexter
رویکرد شخصی من این است که رویدادهای بزرگ زندگی‌ام از یک رشتۀ نازک تبعیت می‌کنند، در حالی‌که جزئیات به عهده خودم هست.
Dexter
یکی از قدرت‌بخش‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید بازگوکردن یک رؤیا برای یک نفر است، زیرا این کار آن را در خودآگاه نگه می‌دارد. درست است که به تنهایی کار کردن بر روی رؤیاها کاری سخت است، اما در هر حال حتی اگر شخص در مورد رؤیاها چیزی هم نداند، یادداشت کردن و صحبت کردن در موردشان با یک نفر دیگر بسیار کارگشا خواهد بود.
Dexter
احتمالاً تحول بعدی نوع بشر یافتن یک ظرف مناسب برای زندگی مذهبی است تا ما به‌صورت غیر واقع‌بینانه از یک انسان فانی دیگر انتظار نداشته باشیم این ارزش والا را حمل کند. کوتاه سخن اینکه از یک انسان نخواهید خدای شما شود.
Dexter
در هر وضعیتی همیشه کاری هست که می‌توانید انجام دهید؛ حتی کوچک‌ترین کار، اندازۀ آن مهم نیست. من این حقیقت مهم را در آن لحظه آموختم و در سراسر زندگی‌ام آن را به کار گرفته‌ام.
Dexter
دیدن جهان در دانه‌ای شن و یافتن یک بهشت در یک گل وحشی نگه‌داشتن ابدیت در کف دست خود و تصرف ازلیت در یک ساعت
Dexter
اگر نتوانیم بهشت را همین جا و همین لحظه بیابیم، آن را در هیچ جای دیگر نخواهیم یافت. شاید عشق جایی وجود دارد که هیچ چیز دیگری وجود ندارد.
Ghazale Lavasani
حقیقت این است که سرنوشت آنچه را در زندگی‌مان مهم است برایمان می‌آورد،
سارا شاه
آموختن الزامات فرهنگی جامعه‌ای که فرد در آن زندگی می‌کند، ترک خانۀ والدین، پرورش استقلال و حس خویشتن شخصی. ما نسبت به آن حس وحدتی که از آن آمده‌ایم، همواره تمایل به عقب‌نشینی داریم که در روانشناسی یونگی آن را عقدۀ مادر می‌نامند.
mhzm
برایم جالب بود وقتی که فهمیدم واژۀ «ابله»، هیچ ربطی به سطح هوش ندارد؛ این واژه ریشه‌ای یونانی دارد و به معنای «بیرون بودن از قواعد زمان خود» است.
mhzm
یک پشتۀ هیزم برای سوزاندن شکل قدیمی خودآگاهی ضروری است. تا زمانی که بر حسب این یا آن می‌اندیشید، هنوز در دنیای دوگانگی گیر کرده‌اید، اما اگر بتوانید به اندازۀ کافی تناقض را تاب آورید، آن‌گاه تحولی رخ خواهد داد و نوزادی متولد خواهد شد که نامش سامادهی است. این تنها زمانی اتفاق می‌افتد که فرد از تلاش برای به حرکت در آوردن واقعیت مطابق میل ایگو دست برمی‌دارد. در این مرحله فرد اختیار و قدرت را به چیزی بزرگ‌تر از خود واگذار می‌کند و ایگو برای خویشتن حقیقی قربانی می‌شود، دنیای زمینی به خدمت جهان طلایی در می‌آید و شخص سرانجام اعتماد کردن به رشته‌های باریک را می‌آموزد.
mhzm
سامادهی به زبان سانسکریت، یعنی صلح، شادی و آرامش.
mhzm
اغلب رؤیاها نمی‌توانند به ما بگویند تا چه میزان به ما مربوطند. ممکن است یک رویداد بیرونی را پیش‌گویی کنند یا یک رویداد روانی درونی را شرح دهند.
mhzm

حجم

۳۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

حجم

۳۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان