بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان اثر جری   رول

بریده‌هایی از کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان

۳٫۹
(۵۶)
به نظر می‌رسد که تصمیم ایگو از سرتان می‌آید، در حالی‌که تصمیم خویشتن حقیقی از قلب یا دلتان می‌آید که در اصطلاح به آن؛ «به دل افتادن» می‌گوییم.
کاربر ۹۴۴۵۵۱
یک و فقط یک رفتار درست در هر لحظه از زمان وجود دارد. اگر در حال انجام آن رفتار باشید، خوشحال و در آرامش خواهید بود
کاربر ۹۴۴۵۵۱
شغل را ما انتخاب می‌کنیم، رسالت ما را انتخاب می‌کند
سارا شاه
در مورد میشل فوراً تشخیص دادم که چگونه این جوان فرآن‌سوی در معرض همان الگوهای روانشناختی قرار دارد که من قرار داشتم.
arian
کلمۀ saturday یکشنبه در زبان انگلیسی از واژۀ لاتین saturnalia می‌آید که به معنای فرصت خوش‌گذرانی و می‌گساری نامحدود است
Dexter
هندوها برای مردن به بنارس سفر می‌کنند و بوی مرده‌سوزی پیوسته در فضا هست. ظاهراً افسرده‌کننده است، اما من روزها کنار رود گنگ می‌نشستم و چنان آرامشی داشتم که گویی زمان ایستاده بود.
Dexter
سال قبل استاندار به‌شدت بیمار بود و سی مرد جوان در پارک مرکزی مادراس حلقه زده و گازوئیل روی خود ریخته و خود را آتش زده بودند تا انرژی حیاتی خود را برای شفای استاندار آزاد کنند. او بهبود یافته بود؛ اصلاً خدایان چگونه می‌توانستند پس از پیشکشی از این دست انتخاب دیگری انجام دهند؟!
Dexter
نیم؛ گیاهی بسیار بسیار تلخ است که بی‌حسی به درد ایجاد می‌کند و ظاهراً توهم‌زا نیز هست. او آن برگ‌ها را خورد و در عرض چند دقیقه به حالی دیگر وارد شد. ناگهان تمام بدن راجو شروع به لرزیدن کرد، پس از آن فریادزنان پیام‌های خدایان را ابلاغ می‌کرد.
Dexter
احتمالاً کادر بیمارستان ترس مرا هنگام ورود دیده بودند، زیرا تلاش می‌کردند به من اطمینان دهند که امکاناتی مدرن دارند. پرستاری به من اطمینان داد که ما دماسنج داریم. کمی بعد فهمیدم فقط یک دماسنج دارند که از بیماری به بیمار دیگر استفاده می‌کنند و برای هر بار استفاده آن را فقط زیر شیر آب نگه می‌دارند.
Dexter
یک راه برای درک رؤیاها این است که بدانیم رؤیاها جبرانی هستند. اگر زندگی یک نفر در یک جهت زیادی دور شده است، مجموعه‌ای از رؤیاهایی در جهت مخالف را خواهد دید تا تعادل به شخصیتش بازگردد.
Dexter
به هتل رفتم و فوراً نشستم تا از طریق تخیل فعال تکلیفم را با ناخودآگاهم روشن کنم.
Dexter
دکتر یونگ می‌گفت: به هوشمندی درونت گوش کن، آن را جدی بگیر، به آن وفادار بمان و از همه مهم‌تر با نگرشی مذهبی به آن روی کن.
Dexter
طبیبی گمراه بود که از قدرت‌های شمنی و باورهای سنتی خود در راه‌های شیطانی استفاده می‌کرد.
Dexter
دکتر یونگ معتقد بود که تصلیب در مسیحیت نمونه نخستین به صلیب کشیده شدن بشر بین سطوح مختلف خودآگاهی است. بر اساس مطالعات یونگ از مسیحیت، کار مناسب درست در وسط ماندن و خودآگاه ماندن بود
Dexter
این او بود که اولین‌بار مرا با کتابی از ریچارد موریس بوکبه نام هشیاری کیهانیآشنا کرد. آن کتاب اولین درک من از تجربه‌ام را به من داد و با خواندن آن متوجه شدم که افراد دیگری نیز با جهان طلایی ارتباط داشته‌اند.
Dexter
روزی از سیمانتا خواستم اگر نیازی داشت به من بگوید. او گفت: اگر بخواهم به نیازها فکر کنم، فوراً به ته دنیا سقوط می‌کنم، اما اگر فکر نکنم آنچه را نیاز دارم به دست خواهم آورد.
Ghazale Lavasani
تجربۀ وجود بهشت به شاهد نیاز دارد. ظاهراً فرد باید از خدا جدا شود تا نقطۀ عینی وجود داشته باشد تا از آن بتواند به مشاهده بپردازد. من در الهیات سادۀ خود اعتقاد دارم که شاید خدا چشم‌ها را آفرید تا بتواند شکوه جهان طلایی را ببیند. اگر چنین باشد، پس وظیفۀ ما این است که چشم و گوش باشیم تا آن شکوه یا خدا را ببینیم و بشنویم، اما این کار مستلزم جدا ایستادن از خداست. برای اینکه فرد یک مشاهده‌گر بی‌طرف باشد، لازم است از آنچه مشاهده می‌کند جدا شود و این به معنای بیگانگی با زندگی انسانی است
Ghazale Lavasani
دنیای مدرن فرض را بر این گذاشته است که هر فرد مانند یک صفحۀ سفید متولد می‌شود و تجربه‌های زندگی شخصیت ما را شکل می‌دهند و این کفر و به عبارتی فرقه‌سازی است. این فرضیه نیمه درست است، زیرا نیم دیگر این است که هر فرد با افسانه‌ای درونی متولد می‌شود. این افسانۀ شخصی بخش بزرگی از تجارب ما از زندگی را تعیین می‌کند و بسیار مهم است که فرد تقدیر خود را کشف و درک کند و اگر به جای مقاومت با آن افسانه همکاری کنیم، زندگی آسان‌تر می‌شود
Ghazale Lavasani
اگر کسی از باغ عدن رانده شده باشد، ممکن است صرف‌نظر از اشتیاق سوزانش دیگر به آنجا باز نگردد، بلکه ممکن است از طریق فرایند رستگاری به شهر مقدس آسمانی برسد. بسیاری افراد از انرژی احساس دلتنگی برای بهشت استفاده می‌کنند تا به آسایش معصومانۀ زمان، یعنی کودکی بازگردند. این امکان ندارد و خردمندانه‌تر این است که افراد از انرژی خود برای رفتن به سمت شهر مقدس آسمانی استفاده کنند. پیش‌روی نفس را رستگار می‌کند و این در حالی است که پس‌روی مهلک است
Ghazale Lavasani
من به این حقیقت عادت کرده‌ام که بهترین کار در زندگی برایم زمانی است که بپذیرم کسی نیستم. آگاه هستم که افراد بسیاری کتاب‌هایم را خوانده و سخنرانی‌هایم را شنیده‌اند، از تأثیری که بر جهان گذاشته‌ام بی‌خبر نیستم؛ البته همراه با فروتنی، اما از دیدگاه روانشناختی این رؤیا به من می‌گوید که امن‌ترین جا، مکان عدم است. تا زمانی که به پذیرفتن هیچ بودن خود رضایت دهم، رشته‌های نازک به مراقبت از من ادامه خواهند داد.
Ghazale Lavasani

حجم

۳۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

حجم

۳۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان