بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان | صفحه ۲۶ | طاقچه
کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان اثر جری   رول

بریده‌هایی از کتاب راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل‌کردن زمین و آسمان

۴٫۰
(۵۹)
هنوز هم از نحوۀ رشد روانشناختی‌مان در شگفتم. ما ابتدا یک قهرمان را تحسین می‌کنیم بدون اینکه متوجه باشیم او صرفاً نمایندۀ چیزی است که باید در خودمان آن را جست‌وجو کنیم. بعد از یک یا پنج سال اگر به میزان معقولی نسبت به فرافکنی‌هایمان هوشمند باشیم بیدار می‌شویم و می‌بینیم به فردی بسیار شبیه به آن قهرمان تبدیل شده‌ایم. در واقع ما با فرافکنیِ امکانات خود به فردی دیگر، آن‌ها را به خود الصاق و سپس کم‌کم جذب می‌کنیم.
ماریا
فرد مشهور تنها برای ایگوی خودش زندگی می‌کند، اما قهرمان برای نجات جامعه کار می‌کند. ما این روزها افراد مشهورِ بسیار، اما قهرمانان کمی‌داریم.
Shakiba
ما ابتدا یک قهرمان را تحسین می‌کنیم بدون اینکه متوجه باشیم او صرفاً نمایندۀ چیزی است که باید در خودمان آن را جست‌وجو کنیم.
shahabclick
دکتر شوئیتزر قهرمان من بود و مانند بسیاری از جوانان به جای اینکه بیآموزم تصویر قهرمان را از طریق زندگی خودم بروز دهم، آن را به فردی دیگر فرافکنی می‌کردم.
shahabclick
به دست آوردن چیزی که باعث رنج یک انسان دیگر شود بی‌ارزش است، هر چیزی که باعث نقصان دیگری شود هیچ ارزشی ندارد و هر چیزی که به قیمت رنج دیگری به دست آید عملی نیست و نتیجۀ مطلوب را به بار نمی‌آورد. به عبارتی شادی که باعث شود دیگران متضرر شوند و چیزی از دست بدهند شایسته نیست.
Zohreh
وقتی در درون گم شده‌ای، طولی نمی‌کشد که به همان اندازه هم در بیرون گم می‌شوی.
Zohreh
ظاهراً موجی از حسرت برای چیزهای زمینی وجود دارد. به نظر می‌رسد ناخودآگاه آمریکایی عاشق چیزهای آنتیک و قدیمی شده است. مثلاً افرادی را می‌بینم که به روش پخت نان در خانه روی آورده‌اند تا فقط بتوانند لذت در دست گرفتن خمیر را تجربه کنند. ساکنین شهرها بیش از پیش به جمع‌آوری عتیقه روی آورده و بیش‌تر به تعطیلات به سبک بدوی می‌روند. نوجوانان شلوار جین‌هایی می‌خرند که کهنه‌نما شده و زانوهایشان پاره شده است. حتی شنیده‌ام که یکی از معروف‌ترین طراحان مد نیویورک متخصصینی را استخدام کرده تا کاری کنند دروازه‌های خانۀ ییلاقی‌اش در رشته کوه‌های راکی جیرجیر کنند. ظاهراً این حسرت امور زمینی عطش رو به رشد غربی‌هایی است که بسیار از زمین دور شده‌اند.
Zohreh
رؤیاها جبرانی هستند. اگر زندگی یک نفر در یک جهت زیادی دور شده است، مجموعه‌ای از رؤیاهایی در جهت مخالف را خواهد دید تا تعادل به شخصیتش بازگردد.
Zohreh
شما می‌توانید سی روز بدون غذا، سه روز بدون آب و سه دقیقه بدون هوا زندگی کنید، اما بدون معنا فقط سه ثانیه زنده می‌مانید.
Zohreh
شغل و رسالت یکی نیستند. تقریباً تمام افراد عصر مدرن نیاز دارند تا شغلی برای خود دست و پا کنند، اما رسالت شامل یک فراخوان شدن یا یک کشیده شدن است. شاید ما یک شغل را انتخاب کنیم، اما این رسالت هست که ما را انتخاب می‌کند و به سمت خود می‌کشاند.
Zohreh

حجم

۳۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

حجم

۳۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰
۴۰%
تومان