بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب در جست و جوی آلاسکا | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب در جست و جوی آلاسکا اثر جان گرین

بریده‌هایی از کتاب در جست و جوی آلاسکا

۳٫۹
(۱۶۵)
منم به من اعتماد نمی‌کنم."
شیلا در جستجوی خوشبختی
دلم می‌خواست آخرین کسی باشم که او دوستش داشت. و می‌دانستم این‌طور نبود. می‌دانستم و به خاطرش از او متنفر بودم.
Ryan
همان‌طور که کلنل توی مراسم خاک‌سپاری گفته بود، آلاسکا دیگر اینجا نبود و هیچ کجای دیگر هم نبود.
Ryan
" او خودِ "شاید بزرگ" بود. به من ثابت کرده بود که ارزشش را دارد که زندگی ساده و معمولی را رها کنی و دنبال شایدهای بزرگ بروی و حالا او رفته بود و با خودش ایمان من به شایدها را هم برده بود.
Ryan
"امیدوارم قوی‌تر از اونی باشی که به نظر می‌رسی."
2018
کاش می‌شد از رخدادهای سلسله‌وار بعدی که با کارهای کوچک ما شکل می‌گرفت، باخبر شویم
Zed.Naserian
بالأخره یک‌وقت متوجه می‌شویم که والدینمان نمی‌توانند خودشان و یا ما را نجات بدهند و همه فقط در دل زمان، دست‌وپا می‌زنیم تا بالأخره جریان آب ما را با خودش می‌برد و به دل دریا می‌کشد و در نهایت همه رفتنی هستیم.
pegahl
فرانسوا رابله.‌ شاعر بود. آخرین کلماتش این بود: ”من به جست‌وجوی شایدِ بزرگ می‌روم.“ منم برای همین می‌خوام برم. چون نمی‌خوام تا دم مرگم برای شروع جست‌وجو و پیدا کردن شایدِ بزرگ صبر کنم."
pegahl
بالأخره که نمی‌شود این لحظات را تا ابد کش داد. اگر چسب‌زخم را سریع از روی پوست بکنید، مدت کمتری درد می‌کشید و زودتر خلاص می‌شوید تا اینکه کار را کش بدهید و زجر بکشید.
NeginJr
مسخره‌س که آدم دلش برای کسی تنگ بشه که باهاش نمی‌ساخته ولی من نمی‌دونم، یه‌جورایی خوب بود. می‌دونی... همین که همیشه کسی رو داشته باشی که باهاش دعوا کنی...
سـارا
و با خودم فکر کردم که اگر انسان باران باشد، من نم‌نم بارانم و او طوفان است.
میکاف
فکر می‌کردم که مردم نیاز به امنیت دارند. کنارآمدن با ایدهٔ مرگ و تبدیل‌شدن به هیچ و تاریکی، برای مردم ممکن نیست و دوست ندارند باور کنند که عزیزانشان دیگر وجود ندارند. نمی‌توانند نبود خودشان را هم تصور کنند. بالأخره به این نتیجه رسیدم که مردم به زندگی بعد از مرگ اعتقاد دارند چون تاب تحمل ایدهٔ مخالفش را ندارند.
Moonlight🌕
"همیشه جوابی وجود داره. ما فقط باید به اندازهٔ کافی باهوش باشیم.
Saba
"رنج نتیجهٔ خواستن است.
spencer
باید در مورد نمایشی که کار کرده بودند می‌پرسیدم ولی مشکل اینجا بود که: ۱ ـ اصلاً نمی‌دانستم چه هست، ۲ ـ برایم مهم نبود که بدانم چه هست و ۳ ـ اصلاً اهل گپ‌وگفت بی‌هدف نیستم.
Ray
"شماها از سیگارکشیدن لذت می‌برین. من سیگار می‌کشم که بمیرم."
کاربر ۱۵۸۵۳۶۹
مامان من به خاطر وجود تو شاکرم.
hSti
"رنج نتیجهٔ خواستن است." و ما هم این را یاد گرفتیم و همچنین فهمیدیم که پایان خواستن به معنی پایان رنج است. وقتی آرزو نکنی که چیزی از هم نپاشد، ازهم‌پاشیدن چیزهای مختلف، باعث رنجت نخواهد شد.
Pariya
به این فکر می‌کنی که چطور یه روز ازش فرار می‌کنی و اینکه چقدر اون روز قشنگ خواهد بود و با خودت فکر می‌کنی که فکر آینده باعث می‌شه که بتونی ادامه بدی ولی هیچ‌وقت اون کارها رو نمی‌کنی. فقط از خیال‌پردازی‌هات در مورد آینده استفاده می‌کنی که از حال فرار کنی."
Pariya
دلیل شما برای امید چیه؟
da☾

حجم

۲۶۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

حجم

۲۶۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان