بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اتحادیه ابلهان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب اتحادیه ابلهان اثر جان کندی تول

بریده‌هایی از کتاب اتحادیه ابلهان

۳٫۶
(۱۷۳)
وقتی نابغه‌ای حقیقی در دنیا پیدا می‌شود می‌توانید او را از این نشانه بشناسید: تمام ابلهان علیهش متحد می‌شوند. جانتن سویفت
phoenix
دکتر تاک در مقام سخنران معروف بود به شوخ‌طبعی و طعنه‌زنی و طنز سهل‌الوصول و تعمیم‌های آسان‌فهم که او را در میان دختران دانشگاه محبوب کرده بود و یاری‌اش داده بود تا بی‌سوادی‌اش را در همه‌چیز، خصوصاً تاریخ انگلستان، پنهان کند.
Narges Ebad
این‌قدر عقل داشت که به‌موقع درس خواندن را کنار بگذارد.
sherhan
این کارت دل دخترا رو می‌شکنه، همون‌طور که دل منو شکست. من یه زن با شخصیت و حسابی و روشنفکرم. تو هیچ‌وقت به این کیفیات من احترام نگذاشتی. من همیشه در معاشرت با تو تحقیر شده‌م. یه کاری می‌کنی که همه‌چی بی‌ارزش به‌نظر برسه، از جمله من. ولی دیگه پوست‌کلفت شدم.» «پس من تو رو هم نابود
seza68
من و مادرم می‌توانستیم سعادتمندانه در کلبه‌ای کپک‌زده در زاغه‌ها بی‌هیچ بلندپروازی در آرامش زندگی کنیم، آسوده‌خاطر بپذیریم که ناخواسته‌ایم و جان کندن برای رسیدن به هر هدفی بی‌معناست.
seza68
کتاب‌ها پسرانی فناناپذیرند که پدران‌شان را به مبارزه می‌طلبند.
کاربر ۱۰۰۰۷۳۱
تباهی، بیش از آن‌که نشانهٔ سقوط جامعه باشد، همان‌طور که زمانی بود، در جامعهٔ مشکل‌دار امروز امریکا نشان صلح است.
AS4438
درسته که من مادرتم، درسته که تو بچه‌می، ولی بچهٔ من عقلش رو از دست داده
phoenix
من باید نقش یک مرشد و راهنما را برای این جنبش ایفا کنم، دانش انکارناپذیر من از تاریخ جهان، اقتصاد، دین، و استراتژی سیاسی در حکم گنجی است که همه می‌توانند از آن قوانینِ اجرایی را استخراج کنند. بوئتیوس هم به نوعی همین نقش را در روم فاسد به عهده داشت. به قول چسترتون، «بدین‌گونه بوئتیوس حقیقتاً به عنوان راهنما و فیلسوف و دوست به بسیاری از مسیحیان خدمت کرد، چرا که وقتی دورانش رو به انحطاط بود، فرهنگ شخصی‌اش کمال داشت.»
phoenix
شخصاً به این نتیجه رسیده‌ام که کمبود غذا و آسایش به‌جای تعالی بخشیدن به روح تنها باعث ایجاد شکلی از تشویش می‌شود و تمام انگیزه‌های نیک آدم را به تلاش برای سدجوع تقلیل می‌دهد.
phoenix

حجم

۴۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۷ صفحه

حجم

۴۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۷ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان