بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان اثر چارلز ماهان

بریده‌هایی از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان

۳٫۴
(۱۵۹)
کیسه‌ها در پاسخ به تستوسترون (هورمون مردانه)، مایعی از خود بیرون‌ می‌دهند که در حقیقت بخش اعظم آن چه که در طی انزال بیرون می‌آید، همین مایع است. این مایع سرشار از قندی به نام فروکتوز است. اسپرم‌ها در لحظه‌ی انزال، با مایع منی مخلوط شده و با غوطه‌ور شدن در این خوراک پرانرژی و مقوی، تحرک و فعالیت بسیار بیش‌تری از خود نشان می‌دهند. بدین ترتیب، اسپرم‌ها که در صورت نبود مایع منی، برای حفظ انرژی خود مجبور بودند کند و آهسته حرکت کنند، اکنون سرزنده‌تر و سریع‌تر به سفر خود در داخل بدن زن ادامه می‌دهند.
Higgs
نتایج این بمباران هورمونی ابتدا در دختر ظاهر می‌شوند. معمولا در زمانی بین 10 سالگی و 14 سالگی،
mehran
تولید هورمون که در دوره‌ی رشد جنین نسبتا زیاد بود، در طی اوایل کودکی بسیار پایین است. در حدود 8 سالگی، هم در پسران و هم در دختران، تولید تستوسترون و استروژن هر دو به‌تدریج از سر گرفته شده و رو به افزایش می‌گذارند.
mehran
از اتصال یک اسپرم حامل Y به تخمک، یک جنین پسر شکل می‌گیرد؛ و از چسبیدن یک اسپرم حامل X به تخمک، یک جنین دختر شکل می‌گیرد
mehran
عطسه و سرفه دستگیره‌ی در، گوشی تلفن و میله‌ی اتوبوس استفاده از لباس‌های دست دوم آب و غذا تماس با اشک و عرق بیمار استفاده از وسیله‌ی نقلیه‌ی مشترک نیش حشرات
Higgs
یکی از رایج‌ترین کشمکش‌های درونی، احساس نابالغ بودن، همراه با احساس بی‌تجربگی است. این احساس وقتی پیش می‌آید که تجربه‌های فرد در زمان کودکی، برای هدایت او به رفتار پخته و سنجیده ناکافی بوده باشد.
Higgs
باردار نشدن یک زن شاید نتیجه‌ی این باشد که محیط مهبل یا رحم بیش از اندازه اسیدی است و رحم برای کاشت تخمک بارور شده و تشکیل جنین آن چنان که باید، مهمان نواز نیست.
Higgs
برخلاف اسپرم، تخمک بزرگ‌ترین سلولی است که می‌تواند در بدن انسان تولید شود! و می‌توان با چشم غیرمسلح
Higgs
بنا بر همین علت‌های مبهم، بچه‌هایی که با تلقیح مصنوعی به دنیا می‌آیند، غالبا پسر هستند.
Faze Gian
اول این که پروستات نیز سهمی در مایع حاصل از انزال دارد. مایع پروستاتی حاوی اسیدسیتریک است که حرکت اسپرم‌ها را تندتر می‌کند. این مایع علاوه بر این، شامل ماده‌ای شیمیایی است که می‌گویند مهبل را نسبت به اسپرم مهمان‌نوازتر می‌کند. سرانجام این که، در لحظه‌ای که هیجان جنسی به اوج خود می‌رسد، این غده بر لوله‌هایی که در وسط غده به هم متصل شده‌اند، فشار آورده و به عنوان یک پمپ کمکی، خروج مایع منی از آلت مرد را راحت‌تر می‌کند.
Higgs

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان