بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان اثر چارلز ماهان

بریده‌هایی از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان

۳٫۴
(۱۵۹)
قابلیت جنین نر برای تولید تستوسترون به‌منظور ادامه‌ی رشد خود، اهمیت حیاتی ویژه‌ای دارد، چراکه از هیچ منبع دیگری غیر از خود نمی‌تواند تستوسترون دریافت کند. این در حالی است که جنین ماده اگر خود نتواند هورمون بسازد یا نتواند از هورمون‌های ساخته‌ی خود استفاده کند، به‌راحتی می‌تواند از هورمون‌‌های مادر تغذیه کند. برای همین است که در صورت بروز مشکلات هورمونی در جنین، احتمال به دنیا آمدن یک پسرِ دخترنما بیش‌تر است تا احتمال به دنیا آمدن یک دخترِ پسرنما.
Higgs
بعضی از زن و شوهرها هرگز خود را درگیر بحث و جدل آزاد نمی‌کنند. یک چنین زوج‌هایی شاید ظاهرا رابطه‌ی زناشویی کامل و بی‌نقصی داشته باشند، اما در واقع اصلا رابطه‌ای با هم ندارند! بچه‌هایی که این زوج‌ها تربیت می‌کنند، اغلب از ناهنجاری‌های شخصیتی جدی و خطرناکی رنج می‌برند
کتابخوان
گاهی اوقات، همین دوره‌ی پس از آمیزش است که موفقیت یا شکست آمیزش بعدی را تعیین می‌کند. بعضی از مردها بسرعت از حال و هوای آمیزش به دوره‌ی پس از انزال وارد می‌شود. حتا ممکن است که یک مرد ظرف سی ثانیه پس از طغیان شهوت خود، به خوابی عمیق فرو برود. اما اغلب زنان کندتر از مردها به مرحله‌ی پس از ارگاسم وارد می‌شوند. اکثر زنان دوست دارند که در لحظات پس از آمیزش، از شوهر خود دوباره قوّت قلب بگیرند. آن‌ها از این که تا لحظاتی پس از پایان آمیزش در آغوش همسر خود مانده و به سخنان محبت‌آمیز او گوش دهند، لذت می‌برند. به نظر می‌رسد که هم زنان و هم مردان، و به‌ویژه زنان، خاطره‌ی مهربانی‌ها و اظهار محبت‌های این مرحله از رابطه‌ی جنسی را در ذهن خود ثبت می‌کنند، و همین خاطره است که از لحاظ روانی آن‌ها را برای رابطه‌ی جنسی بعدی آماده می‌سازد. اگر مرد بسرعت از حال و هوای آمیزش خارج شود، ممکن است زن احساس کند که نقش او در این میانه، فقط این بوده است که ابزار خوشی و لذّت مرد باشد و بس‌!
میلاد و‌ ریحانه
جنین ماده به‌هنگام تولد خود، همه‌ی تخمک‌هایی را که تا آخر عمر خود نیاز خواهد داشت، به‌همراه دارد؛ چیزی حدود 500 هزار تخمک!
mehran
و این آگاهی، به عنوان مثال، باعث خواهد شد که زوجین هر دو بدانند که این خیس شدن‌ مهبل نه علامت «آمادگی کامل»، بلکه فقط نشانه‌ی «شروع»‌ حرکت زن به سمت آمادگی برای رابطه‌ی جنسی است. بدین ترتیب می‌توان دریافت که اگر زن و شوهر از این نکته آگاه نباشند، ممکن است آمیزش جنسی خود را زودتر از چیزی که باید، شروع کنند!
Higgs
یکی دیگر از عملکردهای جالب کیسه‌های منی سهمی است که در تمایلات جنسی مردان دارند. اگرچه اثبات این ادعا مشکل است، لیکن‌ بسیاری عقیده دارند که بیش‌تر بودن تمایلات جنسی مردان نسبت به زنان را می‌توان تا حدودی به فشاری نسبت داد که بر دیواره‌های یک کیسه‌ی پر از منی وارد می‌شود. هنگام انزال، کیسه‌های منی تا حدودی خالی می‌شوند، و دو یا حداکثر سه انزال در یک مدت چندساعتی، می‌تواند این کیسه‌ها را کاملا تخلیه کند
Higgs
زنی که شوهرش را مجبور و تشویق به ادامه‌ی تحصیل می‌کند، اما خود این کار را نمی‌کند، ممکن است در آینده شوهر داناتری داشته باشد، اما شاید هم ناچار شود که به نفع یک زن تحصیلکرده‌ی دیگر کنار برود!
Higgs
در یک فرآیند انزال، هزاران میلیون اسپرم از انبار خارج می‌شوند. در صورت نبود انزال، همواره مقدار کمی از اسپرم‌ها از انبار به درون مجرای ادرار چکیده و همراه با ادرار از بدن خارج خواهند شد.
mehran
احتمال بارداری ناخواسته در صورت استفاده از آی.یو.دی. 2 تا 3 درصد است و عارضه‌ی جانبی آن می‌تواند خونریزی زیاد در زمان قاعدگی و قاعدگی دردناک باشد. هم آی. یو. دی. و هم دیافراگم ممکن است در نتیجه‌ی فعالیت‌های بدنی شدید، از جای خود کنده شوند.
Higgs
تحریک هـر عضوی از بدن که به نحوی با فرآیند انزال مرتبط است، می‌تواند به افراشته شدن آلت منجر شود؛ یا اصولا هر چیز دیگری که فرد بتواند آن را فشاری برای تخلیه‌ی انرژی جنسی خود تلقی کند. بنابراین تمایل جنسی مرد در واقع می‌تواند پرفشارتر از تمایل جنسی زن باشد؛ این فشار حداقل تا اندازه‌ای بیش‌تر است که یک کیسه‌ی پر منی (و به همان خاطر، یک کیسه‌ی اسپرم پر) می‌تواند بافت‌های حساس پیرامون خود را تحریک کند. اما این نکته هم قابل ذکر است که بدن آن قدر مجهز است که می‌تواند این مایعات اضافی را بدون انزال خشک کند
mehran

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان