بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عکاسی خیابانی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب عکاسی خیابانی اثر اریک کیم

بریده‌هایی از کتاب عکاسی خیابانی

نویسنده:اریک کیم
انتشارات:نشر تيسا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۲۳ رأی
۴٫۳
(۲۳)
عکاسی خیابانی برای من فقط عکاسی نیست. این یک روش زندگی است. عکاسی خیابانی به من شانس ماجراجویی بیشتر را می‌دهد. عکاسی خیابانی به من کمک می‌کند تا زیبایی دنیوی و عادی را درک کنم. عکاسی خیابانی به من کمک می‌کند تا احساساتم از دنیا را از طریق عکس‌هایم شرح دهم. عکاسی خیابانی باعث می‌شود من احساس سرزندگی کامل‌تری کنم.
اسب دریایی
عکاسی خیابانی برای من فقط عکاسی نیست. این یک روش زندگی است. عکاسی خیابانی به من شانس ماجراجویی بیشتر را می‌دهد؛ به من کمک می‌کند تا زیبایی‌های دنیای اطرافم را درک کنم. عکاسی خیابانی به من کمک می‌کند تا احساساتم از دنیا را از طریق عکس‌هایم شرح دهم و باعث می‌شود احساس سرزندگی بیشتری کنم
REZA
تصور غلط دیگری که در عکاسی خیابانی وجود دارد و من با آن اختلاف‌نظر دارم، این است که عکس خیابانی به حضور مردم نیاز دارد.
REZA
این یک روش زندگی است. عکاسی خیابانی به من شانس ماجراجویی بیشتر را می‌دهد. عکاسی خیابانی به من کمک می‌کند تا زیبایی دنیوی و عادی را درک کنم. عکاسی خیابانی به من کمک می‌کند تا احساساتم از دنیا را از طریق عکس‌هایم شرح دهم. عکاسی خیابانی باعث می‌شود من احساس سرزندگی کامل‌تری کنم. اریک کیم یکی از آموزنده‌ترین وبلاگ‌ها را ایجاد کرده و از طریق آن مطالب بسیار مفیدی را درباره عکاسی خیابانی در اختیار علاقه‌مندان به این رشته قرار داده است. او کارگاه‌های بسیاری را در سراسر جهان برگزار کرده و محتوای آموزشی بسیاری را در قالب کتاب الکترونیکی، مقاله‌های آموزشی و فیلم، به‌صورت منبع باز تولید کرده است.
Ali.kh1988
من یکی از طرفداران شعار «یک دوربین، یک لنز» هستم
amir
به‌جای نگرانی در مورد عکس‌تان و نشان دادن حُسن نیتتان به عکس خیابانی اجازه دهید بر روی آنچه باعث می‌شود عکس‌ها در خاطر بمانند متمرکز شویم. آیا بهتر نیست عکس‌هایی بگیریم که به احساسات ما تلنگر بزند و باعث شود به انسانیت و جامعه اطرافمان و مردمی که در تعامل روزانه با ما هستند، فکر کنیم؟ عکس‌هایی که باعث شوند به زیبایی‌های هرچند کوچک زندگی که ما به‌راحتی از آنها صرف‌نظر کرده و از کنارشان می‌گذریم، بیندیشیم و آنها را با دیگر افرادی که رنج می‌برند و به امیدها و آرزوهایی بسنده کرده‌اند، به اشتراک بگذاریم؟
فاطمه افشار
عکاسی خیابانی به هر حال به گونه‌ای نیازمند چیزی است که اثبات‌کننده و نشان‌دهنده حضور انسان یا اجتماع است.
فاطمه افشار
آلفرد ایسنستادت می‌گوید: کلیک بر مردم از کلیک بر شاتر نیز مهم‌تر است. به همان اندازه عکاسی از مردم در خیابان، از هم‌صحبتی با آنها لذت می‌برم. درصورتی‌که از شخصی عکس بگیرید، درواقع بخشی از روح او را ثبت کرده‌اید. اگر بعد از عکاسی از مردم با آنها صحبت کنید، با آنها ارتباط برقرار کرده‌اید و می‌توانید داستان زندگی خارق‌العاده بعضی از آنها را نیز بشنوید.
م رشوند
یک اشتباه متداول دیگر از سوی عکاسان خیابانی این است که آنها از منظره موردنظر، تنها یک عکس می‌گیرند و به راه خود ادامه می‌دهند. این یک خطای غیرحرفه‌ای است. درواقع شما باید «روی منظره کار کنید» و تعداد زیادی تصویر را که فکر می‌کنید جذاب هستند، از آن صحنه ثبت کنید (در صورت امکان بیش از ۱۰ تصویر).
م رشوند
به‌عنوان یک نتیجه‌گیری شخصی، به این نتیجه رسیدم که عکاسی خیابانی لزوماً نیاز به صداقت ندارد، هرچند داشتن یک نگاه بی‌هوا باعث ایجاد عکسی موثق‌تر و جالب‌تر می‌شود، اما همیشه این‌گونه نیست؛ عکسی که اربوس از کودکی با نارنجک گرفته بیان چیزی است که او نمی‌توانست در واقعیت به آن دست یابد بلکه آن کودک بود که حاضر شد برای اربوس در نمایش عجیب‌وغریبی که ترتیب داده بود مشارکت کند.
م رشوند

حجم

۹۰۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۹۰۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۷,۷۰۰
تومان