بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عکاسی خیابانی | طاقچه
کتاب عکاسی خیابانی اثر اریک کیم

بریده‌هایی از کتاب عکاسی خیابانی

نویسنده:اریک کیم
انتشارات:نشر تيسا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۲۳ رأی
۴٫۳
(۲۳)
برخی از عکاس‌های خیابانی که می‌شناسم، می‌گویند که عکس خیابانی باید بی‌هوا و بدون اجازه از موضوع گرفته شود.
FerFerism
هنگام عکاسی خیابانی باید به دنبال چه باشید
FerFerism
عکاسی خیابانی مستندسازی بشریت است.
FerFerism
آیا یک عکس خیابانی الزاماً باید در مکانی کاملاً عمومی یا فضای باز گرفته شود؟ من فکر می‌کنم لزومی ندارد همیشه این‌گونه باشد. به‌عنوان مثال، مترو
FerFerism
تصور غلط دیگری که در عکاسی خیابانی وجود دارد و من با آن اختلاف‌نظر دارم، این است که عکس خیابانی به حضور مردم نیاز دارد. بهترین گواه برای این مدعا که عکاسی خیابانی نیاز به حضور مردم ندارد، اوژن اتژه، یکی از پدران و بنیان‌گذاران این نوع عکاسی، است.
FerFerism
عکاسی خیابانی بی‌هوا (آنچه در دسته‌بندی عکاسی خیابانی کلاسیک کارهای هنری کارتیه برسون است)، پرتره‌های خیابانی (به‌جای محیط‌زیست، عمدتاً با یا بدون اجازه بر روی پرتره‌های مردم در کوچه و خیابان متمرکزشده، مانند کارهای دیان اربوس و بروس گیلدن)، مناظر شهری با مردم و یا بدون حضور آنها (مانند کارهای استیفن شور، لی فریدلندر، جول استرنفلد وغیره)، عکاسی خیابانی از اشیاء بی‌جان (مشابه کارهای مارتین پار یا ویلیام اگلستون) و عکاسی خیابانی مستند اجتماعی (شبیه کارهای بروس داویدسون).
FerFerism
مطمئناً در بیشتر این عکس‌ها مردم حضور ندارند اما باعث می‌شوند من اجتماع را در نظر بگیرم و به آن فکر کنم؛ بنابراین باور دارم که عکاسی خیابانی به هر حال به گونه‌ای نیازمند چیزی است که اثبات‌کننده و نشان‌دهنده حضور انسان یا اجتماع است.
FerFerism
باور دارم که عکاسی خیابانی به هر حال به گونه‌ای نیازمند چیزی است که اثبات‌کننده و نشان‌دهنده حضور انسان یا اجتماع است.
اسب دریایی
به‌جای نگرانی در مورد عکس‌تان و نشان دادن حُسن نیتتان به عکس خیابانی اجازه دهید بر روی آنچه باعث می‌شود عکس‌ها در خاطر بمانند متمرکز شویم. آیا بهتر نیست عکس‌هایی بگیریم که به احساسات ما تلنگر بزند و باعث شود به انسانیت و جامعه اطرافمان و مردمی که در تعامل روزانه با ما هستند، فکر کنیم؟
mojganedrisi
عکاسی خیابانی مستندسازی بشریت است.
اسب دریایی

حجم

۹۰۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۹۰۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۷,۷۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد