بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه

۴٫۰
(۲۱)
خوش بین ها در بیشتر مواقع دربارهٔ آنچه می خواهند و نحوهٔ رسیدن به آن فکر و صحبت می کنند. خوش بین ها به آینده فکر می کنند و و اینکه به کجا می روند، به چه چیزی می خواهند برسند و چطور می توانند به آن دست پیدا کنند. خوش بین ها به جای مشکل گرا بودن راه حل گرا هستند. اگر مانع یا مشکلی در زندگی شان داشته باشند، پیوسته به این فکر می کنند که چطور از روی آن، از کنار آن یا از میان آن عبور کنند. بالاخره این که خوش بین ها به جای اینکه فقط عکس العمل نشان بدهند، اهل عمل هستند. به جای اینکه صبر کنند تا اتفاق ها پیش بیایند خودشان آن ها را ایجاد می کنند. هرچه دربارهٔ اینکه چه می خواهید باشید، چه می خواهید داشته باشید و چه می خواهید بکنید و اینکه چطور می توانید به خواسته هایتان برسید، بیشتر فکر و صحبت کنید، مثبت تر، خوش بین تر و سازنده تر می شوید. هرچه بیشتر درمورد راه حل بیندیشید، به همان میزان راه حل های بیشتری کشف خواهید کرد
zahra.n
گام یازدهم: یک خوش بین تزلزل ناپذیر باشید به خود، شرایط و دنیای اطراف تان، یک نگرش ذهنی مثبت داشته باشید. بشاش باشید، حتی اگر اوضاع زیاد هم خوب پیش نمی رود. ویژگی خوش بینی، شاید مهم ترین خصلتی است که می توانید در خودتان ایجاد کنید تا برایتان یک زندگی طولانی سرشار از عشق، شادکامی و کامیابی فردی را تضمین کند. هرچه خوش بین تر و بشاش تر باشید، روی تمام اطرافیان، تأثیر مثبت تری می گذارید و احتمالش بیشتر می شود که آن نوع افرادی را که می خواهید، به زندگی تان جذب کنید.
zahra.n
اساس خودانگاره تان عبارت است از خودباوری و احساسات تان و احساسی که هر لحظه نسبت به خودتان دارید. بهترین تعریف خودباوری این است که " چقدر به خودتان علاقه دارید" یکی از کلیدهای ایجاد و حفظ سطوح بالای خودباوری و اعتماد به نفس، این است که بفهمید و بپذیرید واقعا شخص با ارزش و ارزنده ای هستید. شما بی نظیر و متفاوت هستید. در تمام دنیا، هرگز هیچکس کاملا مثل شما نبوده و هرگز هم نخواهد بود. شما مهم هستید؛ هم برای خودتان و هم برای دیگران. هرچه هم بیشتر احساس کنید که مهم هستید به خودتان علاقه بیشتری داشته، و احترام بیشتری خواهید گذاشت و از خودتان مطمئن تر خواهید بود. خبر خوش این است که هرچه بیشتر روی بهبود خود و زندگی تان کار کنید، خودباوری شما افزایش می یابد و خودانگاره تان بهتر می شود. وقتی از درون روی خودتان کار می کنید، در بیرون هم همهٔ زندگی تان بهتر می شود. هرچه هم بیشتر به خودتان علاقه داشته باشید، سریعتر مردی را به زندگی تان جذب خواهید کرد
zahra.n
گام دهم: در خودتان سطح بالایی از خودباوری و اعتماد به نفس ایجاد کنید هرچه بیشتر به خودتان احترام بگذارید، به دیگران هم بیشتر احترام خواهید گذاشت و آن ها هم بیشتر نسبت به شما احترام خواهند گذاشت. هرچه بیشتر خودتان را دوست داشته باشید، دیگران را هم بیشتر دوست خواهید داشت و آن ها هم بیشتر شما را دوست خواهند داشت و خواهند خواست که پیش تان باشند. روان شناسان به ما می گویند که شما دوست دارید کسی را جذب خودتان بکنید که تقریباً به اندازه خودتان خوشبخت باشد: کبوتر با کبوتر، باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز خودانگارهٔ شما مهم ترین بخش خلق و خو و شخصیت تان است. خودانگارهٔ شما از تمام باورهایی تشکیل می شود که دربارهٔ خود و دنیای تان دارید. افرادی که خودانگارهٔ عالی و مثبت دارند، معمولا شخصیت کامل و کارآمدی دارند، به خودشان علاقه دارند و از زندگی شان لذت می برند.
zahra.n
به دنبال کسی بگردید که هدف ها و برنامه های روشن و واضح داشته باشد و بداند به کجا می رود. کسی که در گذشته تلاش کرده، درس های ارزشمندی یاد گرفته و ویژگی پشتکار را کسب کرده است. در جست و جوی فردی با یک نگرش ذهنی مثبت باشید که مصمم باشد زندگی اش را صرف کار با ارزشی کند. یکی از بهترین راه ها برای تضمین یک ازدواج با دوام و سعادتمندانه این است که با یک انسان موفق آشنا بشوید و او را رها
zahra.n
گام نهم: یاد بگیرید که چطور یک برنده را از قبل تشخیص بدهید دو نوع مرد وجود دارد که می توانید با آن ها آشنا بشوید و ازدواج کنید. اول کسی است که قبلا به استقلال مالی رسیده، پخته و از هرنظر ایده آل است. متاسفانه این نوع از مردان، خیلی کمیاب هستند و معمولا از قبل با فرد دیگری ازدواج کرده اند.! نوع دوم از مردان، افرادی هستند که اگر فردی مثل شما داشته باشند که آن ها را پشتیبانی کند، به استقلال مالی می رسند، پخته می شوند و شوهری عالی خواهند بود. هیچ مردی تا وقتی که تحت تاثیر یک زن خوب قرار نگیرد، نمی تواند به تمام قابلیت هایش برسد. در بیشتر ازدواج های موفق، داستان درمورد یک زن زرنگ است که یک برنده را از قبل تشخیص داده و بعد به او کمک کردند تا به تمام قابلیت هایش پی ببرد. در این روند، مرد هم به زن کمک کرده تا او نیز به تمام قابلیت هایش پی ببرد.
zahra.n
گام هشتم: یاد بگیرید که چگونه به شکلی هوشمندانه، درمورد موضوعات کلیدی مورد علاقهٔ مردان صحبت کنید. برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه تان، باید تا جایی که ممکن است، با او مشترکات زیادی داشته باشید. همانگونه که می دانید، مردان و زنان از جنبه های زیادی با هم تفاوت دارند، به ویژه درمورد موضوعاتی که دوست دارند در موردشان بحث و گفت و گو کنند. برای مثال زنان بیشتر اوقات دوست دارند درمورد خانواده، روابط، مشکلات شخصی، مد، بچه ها، شوهرشان، نامزدشان، خرید و احساسات صحبت کنند. از طرف دیگر، مردان دوست دارند بیشتر وقت ها درمورد کسب و کار، ورزش، پول، سیاست، اتومبیل و موضوعات مربوط به دارایی، موفقیت و اشیاء مادی صحبت کنند.
zahra.n
درمورد پول و اینکه چطور می توانید بهترین سرمایه گذاری را برای رشد بلند مدت بکنید، کتاب، مجله و مقاله بخوانید. وقتی شروع می کنید به کسب استقلال مالی، همزمان، همهٔ نگرش تان نسبت به خود، زندگی، دیگران و به ویژه مردان تغییر می کند. احساس خوشی و اطمینان بیشتری می کنید و در نتیجه، مردانی را به زندگی تان جذب خواهید کرد که آن ها هم درمورد پول با ملاحظه، قابل اتکا و مسئول هستند. این می تواند یکی از مهم ترین چیزهایی باشد که انجام می دهید.
zahra.n
امروزه زنان زیادی مبتلا به مسئله ای هستند که روان شناسان به آن " عقدهٔ سیندرلا" می گویند. آن ها زندگی کاری شان را با این فکر و آرزو می گذرانند که یک نفر از راه خواهد رسید و آن ها را از لحاظ مالی نجات خواهد داد. این نوع تفکر، بسیار مضر است، زیرا به احساس انفعال و درماندگی منجر می شود. شما قرار نیست این طور باشید. از آنجا که شما می خواهید با مردی ازدواج کنید که درمورد پول جدی و مسئولیت پذیر باشد، خودتان هم باید درمورد پول جدی و مسئولیت پذیر باشید. مایهٔ دلگرمی است که رسیدن به استقلال مالی، هیچ گاه به اندازهٔ امروز، ساده نبوده است. اگر می خواهید در هنگام بازنشستگی استقلال مالی داشته باشید، فرمول ساده ای وجود دارد که می توانید تا آخرعمرتان از آن استفاده کنید:" کمتر از مبلغی که در می آورید، خرج کنید. " تا آخر دوران کاری تان و هرحقوقی که می گیرید، کمتر از درآمدتان خرج کنید و باقی ماندهٔ آن را پس انداز و سرمایه گذاری کنید. خودتان را عادت بد
zahra.n
گام هفتم: مدیریت پول را یاد بگیرید. یکی از هدف های شما در زندگی این است که به استقلال مالی برسید و آن را حفظ کنید. این مسئله را باید به عنوان یک هدف برای خودتان تعیین کنید. برنامه بریزید و به طور مداوم روی آن کار کنید. هرگز نباید استقلال مالی را به شانس و اقبال واگذار کنید یا به امید فرد دیگری باشید که از راه برسد و مسئولیت آن را به عهده بگیرد. خبر خوب این است که در روند تعیین هدف های مالی و رسیدن به آن ها، تفاوت زیادی با افراد عادی پیدا می کنید که وقتی حقوق می گیرند، همهٔ آن و یا حتی بیشتر از آن را خرج می کنند. داشتن پول در بانک موجب می شود فردی مطمئن تر و شادتر شوید. اطرافیان تان متوجه این اطمینان خواهند شد و تا حد زیادی روی نحوهٔ برخوردشان با شما تاثیر خواهند گذاشت.
zahra.n

حجم

۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۸,۵۰۰
۵۰%
تومان