بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کافه خنده | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب کافه خنده اثر علیرضا لبش

بریده‌هایی از کتاب کافه خنده

نویسنده:علیرضا لبش
امتیاز:
۳.۶از ۳۱ رأی
۳٫۶
(۳۱)
چرخه طبیعت دو تا آهو رفتن به صحرا برای چریدن دو تا شیر رفتن به صحرا برای شكار دو تا آهو دو تا آدم رفتن به صحرا برای شكار دو تا شیر دو تا عزرائیل رفتن به صحرا برای شكار دو تا آدم خوش به حالِ كركسا و لاشخورا كه همیشه دنیا به كامشونه.
بلاتریکس لسترنج
اگر کسی با نفت و کبریت به طرف شما آمد، بدانید که او ریزعلی خواجوی است و می‌خواهد راه شما را روشن کند. اگر کسی با چاقو و قمه به شما حمله کرد، آگاه باشید که او می‌خواهد گاو یا گوسفندی برایتان قربانی کند
Emad Jamshidi
طنز یعنی چه؟ با دلی خونین، لبی خندان بیاور همچو جام.
Sajjad Nikmoradi
مقدمه خواننده عزیز، اخطار می‌کنم، اگر از این صفحه چشم بردارید، با چاقوی تیزی که سرمای فلزی‌اش را در دست دارم گوش‌هایتان را خواهم برید و کف دستانتان خواهم گذاشت.
fatemeh_z_gh09
این کارها را آن‌قدر تکرار کنید تا شما را به تیمارستان ببرند. آن‌وقت جنون هم در پرونده شما ثبت خواهد شد که باعث افتخار یک هنرمند است.
بلاتریکس لسترنج
ترافیك اسب گواهینامه پایه دو داشت. خر گواهینامه پایه یك. به اسب راندن درشكه شاه رسید، به خر كشیدن گاری سیب‌زمینی. خر اعتراض كرد كه من پایه یك دارم. گفتند: «اینجا مگه خارجه كه هر چی درجه‌ات بالاتر باشه، كارت بهتر بشه.» خر هنوز گاری سیب‌زمینی می‌كشه. ولی بعد از عوض شدن نظام شاهنشاهی از اسب هیچ خبری نیست.
AliDarvish
دیگر اینکه یکی از تهیه‌کنندگان کوشا و فعال تلویزیون تا قیافه عنق مرا دید از باب دلسوزی و نصیحت درآمد که باید چنان بنویسی که جماعت تماشاییان فرصت تفکر نیابند و از خنده ریسه بروند و تم هیهات!)
Sajjad Nikmoradi
گالیله کلیسا نمی‌دانست با یک زمین گرد چه‌کار کند. پس گالیله محکوم به اعدام شد.
maryam mafakheri
«ساعت اداری تموم شد، صف رو چرا به هم می‌زنید؟!»
Mahdi Hoseinirad
خاطرات پینوكیو شنبه امروز صبح پدر ژپتو مرا از خواب بیدار کرد تا به مدرسه بروم. من هر چه به او گفتم زمانه عوض شده، الان آدم حسابی‌ها هم از مدرسه و درس خواندن فرار می‌كنند، من كه چوبی هستم، بگذار بروم مبل شوم، صندلی شوم، عصا شوم، بهتر از این است كه درس بخوانم، گوشش بدهكار نیست. می‌گوید: «تو باید دكتر شوی.» هر چه می‌گویم: «الان هر كسی هم واقعاً دكتر است از ترس تهمتِ تقلبی بودن مدركش، انكار می‌كند.»
Mahdi Hoseinirad

حجم

۱۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان