بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قورباغه ات را قورت بده | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب قورباغه ات را قورت بده

۴٫۳
(۸۴)
قورباغه شما درواقع بزرگترین و مهم‌ترین کاری است که باید انجام بدهید. همان کاری که اگر الان فکری به حالش نکنید به احتمال زیاد برای انجام آن تنبلی خواهید کرد. ضمناً همان کاری است که انجام آن در حال حاضر می تواند بیشترین تاثیر مثبت را در زندگی شما بگذارد.
امید
کلید دستیابی به موفقیت بزرگ، پیروزی، احترام، مقام و خوشبختی در زندگی این است که بتوانی ذهنت را تمام و کمال روی مهم‌ترین کار یا هدفی که داری متمرکز کنی، آن را درست انجام دهی و تا آن را به اتمام نرسانده‌ای دست از کار نکشی.
mortifer corpus
عمل کردن بدون برنامه ریزی علت همه شکست هاست.
سپهر
افراد موفق و موثر کسانی هستند که مستقیماً به سراغ کارهای اصلی خود می روند و خود را موظف می کنند تا به طور مداوم و بدون آنکه ذهنشان منحرف شود به انجام آن کارها ادامه دهند تا آنها را به اتمام برسانند.
fatemeh
ناپلئون هیل روزی نوشت: منتظر نمانید. هیچ گاه زمانِ دقیقا مناسب بوجود نخواهد آمد. از همین نقطه‌ای که ایستاده اید با همین ابزار و امکاناتی که در اختیار دارید کار را ادامه دهید. همین طور که پیش می روید، ابزارها و امکانات بهتر و مناسب تر را پید می کنید.
Nazanin :)
وقتی دیگران از شما می پرسند:"حالتان چطور است؟"همیشه بگویید:"عالی هستم. "مهم نیست که احساس واقعی شما در آن لحظه چیست و یا در زندگی شما چه می گذردفقط تصمیم بگیرید که شاد و با روحیه باقی بمانید. گفته می شود که شما نباید هرگز مشکلات‌تان را با دیگران در میان بگذارید زیرا هشتاد درصد از مردم اصلا به مشکلات شما اهمیت نمی‌دهند وبیست درصد بقیه از اینکه بدانند شما دچار این مشکلات هستید به نوعی خوشحال می شوند.
fatijoon
به این کار به عنوان یک «امتحان» نگاه کنید تا ببینید آیا شما آدمی هستید که بتوانید تصمیم به انجام کاری بگیرید و آن را تا آخر پیش ببرید.
melika
«همین الان کار را انجام بده. همین الان کار را انجام بده. همین الان کار را انجام بده.»
ysmn aghaee
توانایی شما در انتخاب میان کارهای با اهمیت و کم اهمیت کلید تعیین میزان موفقیت شما در زندگی و کار است.
فرزاد
حداقل %۹۵ از موفقیت شما در زندگی وکار بستگی به عادت‌های مختلفی دارد که به مرور زمان کسب می کنید، عادت تعیین اولویت ها، غلبه بر تنبلی و مداومت در انجام مهم‌ترین وظایف یک مهارت ذهنی و جسمی است.
امید

حجم

۷۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۷۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۸,۵۰۰
۵۰%
تومان