بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قورباغه ات را قورت بده | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب قورباغه ات را قورت بده

۴٫۳
(۸۴)
اگر احساس می کنید حین انجام کارهای مهم سرعت‌تان پایین می آید و یا چیزهایی مانند حرف زدن با دیگران یا امور کم اهمیت در کارتان اختلال ایجاد می کنند، این کلمات را با خودتان تکرار کنید: «برگرد سرکار، برگرد سر کار، برگرد سر کار» آن را چندین بار تکرار کنید.
melika
"اگر باید قورباغه زنده‌ای را بخوری هیچ فایده‌ای ندارد که مدت زیادی بنشینی و به آن نگاه کنی"
هادی طاهری
در طول سوابق حرفه‌ای خود یک حقیقت ساده را دریافته ام. کلید دستیابی به موفقیت بزرگ، پیروزی، احترام، مقام و خوشبختی در زندگی این است که بتوانی ذهنت را تمام و کمال روی مهم‌ترین کار یا هدفی که داری متمرکز کنی، آن را درست انجام دهی و تا آن را به اتمام نرسانده‌ای دست از کار نکشی.
امید
بلاخره مرحله شماره ۷: تصمیم بگیرید که هرروز کاری انجام دهید کهشما را به سوی هدف اصلی نزدیک تر کند. این کار یا فعالیت را دربرنامه روزانه خود بگنجانید، هرروز تعداد صفحات معینی درمورد موضوع کلیدی مطالعه کنید، به سراغ تعداد مشخصی از مشتری‌ها بروید، مدت زمان معینی ورزش کنید، از یک زبان خارجی تعداد مشخصی واژه‌های جدید یاد بگیرید. هرگز یک روز خود را بیهوده تلف نکنید.
ડⅈꪶꪜꫀ𝕣 ꪑꪮꪮꪀ
"شما تبدیل به همانی می شوید که تجسم می کنید"
fatemeh
یک ضرب المثل قدیمی انگلیسی می گوید:"یک متر یک متر سخت است ولی یک سانت یک سانت مثل آب خوردن است. "
محمدحسین بهرام‌پور
افکارتان را کنترل کنید. به خاطر داشته باشید همانی می شوید که اکثر اوقات به آن فکر می کنید. فقط به چیزهایی فکر کنید و درباره آنهاصحبت کنید که می خواهید داشته باشید نه چیزهایی که نمی‌خواهید.
fatemeh
این جمله ارزشمند گوته را به خاطر بسپارید. او گفته:"کافی است کار را شروع کنید و ذهنتان گرم می شود. آنگاه، همین طور ادامه دهید تا کار به انجام برسد. "
سپهر
د. به خاطر داشته باشید همانی می شوید که اکثر اوقات به آن فکر می کنید. فقط به چیزهایی فکر کنید و درباره آنهاصحبت کنید که می خواهید داشته باشید نه چیزهایی که نمی‌خواهید.
fatijoon
برای آنکه در خود ایجاد انگیزه کنید، باید اراده کنید که یک خوش بین تمام عیار بشوید.
fatijoon

حجم

۷۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۷۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۸,۵۰۰
۵۰%
تومان