بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت اثر جک کنفیلد

بریده‌هایی از کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۲۴ رأی
۴٫۶
(۲۴)
اگر تصویر یک خانه زیبا، همسری دوست‌داشتنی، شغلی هیجان‌انگیز و تعطیلاتی مهیج را مجسم کنید، مغز به دنبال دستیابی به آنها می‌رود. اما اگر دائماً تصاویر منفی، ترسناک و پراضطراب به مغز بدهید، نتیجه‌اش چیزی جز ترس و اضطراب نخواهد بود
Amir
اگر قرار باشد ۵ تماس تلفنی بگیرید آنها را به ترتیب می‌نویسید و شماره تلفن اشخاص مورد نظر و دیگر مطالب مورد نیاز را هم کنارش یادداشت می‌کنید. تا اواسط صبح از بیشتر مردم جلو خواهید افتاد. چرا که اغلب آنها نیمه‌اول روز را برای تمیز کردن میزکار خود، تهیه فهرست‌ها و پیدا کردن کاغذها و مدارک لازم تلف می‌کنند تا تازه آماده کار شوند.
Amir
معنای شکایت این است که شما چیز بهتری را ترجیح می‌دهید، اما مایل نیستید برای به دست آوردنش ریسک کنید. پس یا بپذیرید که خودتان خواسته‌اید در همین وضعیت بمانید و مسئولیت‌اش را قبول کنید و از شکایت کردن دست بردارید. یا این‌که خطر کنید و زندگی‌تان را به همان شکلی که می‌خواهید بسازید. اگر واقعاً می‌خواهید از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید برسید، باید خطر کنید.
Kaveh Bz
مسئولیت صد درصد، یعنی این‌که خودت مسئول تمام اتفاقاتی هستی که برایت می‌افتد؛
Kaveh Bz
باید گذشته خود را تکمیل کنیم، تا زمان حال، فرصت ظهور و بروز پیدا کند.
صابر
تنها کاری که باید بکنیم، تلاش و نشان دادن واکنش صحیح نسبت به بازخوردها است. اگر با سخت‌کوشی و صبر این کار را بکنیم، بالاخره به هدف‌مان می‌رسیم و آرزوهایمان محقق می‌شود.
صابر
آنچه زندگی در اختیار شما می‌گذارد مهم نیست، بلکه واکنش ذهنی و جسمی شما نسبت به آن است که اهمیت دارد.
صابر
شما بر اثر حادثه به دنیا نیامده‌اید. یک محصول انبوه نیستید و روی خط مونتاژ ساخته نشده‌اید. با برنامه‌ریزی خلق شده‌اید. مورد الطاف ویژه بوده و با عشق و محبت، از سوی بزرگ‌ترین استادکار عالم بر روی زمین قرار گرفته‌اید.
reader
سال آخر دانشگاه به صورت پاره‌وقت تدریس می‌کردم و هر دو هفته یک‌بار، یک‌صدوبیست دلار می‌گرفتم. هفتادونه دلار اجاره ماهانه‌ام بود و شصت‌ویک دلار برای بقیه مخارج باقی‌می‌ماند. آخر برج که می‌شد، شام بیست‌ویک سِنتی می‌خوردم: یک قوطی رُبّ ده سنتی با نمک و سیر و آب و یک بسته یازده سنتی اسپاگتی! بنابراین خوب می‌دانم که زندگی بخور و نمیر روی پایین‌ترین پله‌های نردبان اقتصاد چه حالی دارد.
شابان
بعضی اوقات اهداف بزرگ ما در زندگی چنان عظیم و دست نیافتنی به نظر می‌رسند، که فراموش می‌کنیم این اهداف از مجموعه کارهای کوچک و دست یافتنی تشکیل شده‌اند.
Amir

حجم

۴۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۴۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان