بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت اثر جک کنفیلد

بریده‌هایی از کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۲۴ رأی
۴٫۶
(۲۴)
هر تغییری به تلاش مداوم نیاز دارد تا بتوان بر مقاومت‌های چندین ساله درونی و بیرونی غلبه کرد
مندوستدارکتابم
مسئولیت صد درصد، یعنی این‌که خودت مسئول تمام اتفاقاتی هستی که برایت می‌افتد؛ یعنی درک این نکته که خودت مسبب تجربیات خودت هستی. اگر واقعاً دلت می‌خواهد موفق شوی و می‌دانم که می‌خواهی، باید ملامت کردن دیگران و شکایت از این و آن را کنار بگذاری و مسئولیت کامل زندگی را بپذیری؛ یعنی مسئولیت تمام نتایج را، چه کامیابی و چه شکست. این پیش‌نیاز یک زندگی موفق است. فقط وقتی که مسئولیت همه چیز را تا به حال بپذیری، می‌توانی آینده‌ای را که می‌خواهی بسازی. ببین جک، وقتی بپذیری که خودت شرایط فعلی را پدید آورده‌ای، می‌توانی با اراده خودت شرایط را تغییر دهی.
کاربر ۳۵۸۸۳۱۵
زندگی‌تان را با اعتقاد به ناتوانی خود، هدر ندهید.
فرزانه
ترس را به شکل کودک دو ساله‌ای ببینید که نمی‌خواهد همراه شما برای خرید سرکوچه بیاید! شما که اجازه نمی‌دهید ذهنیت یک کودک دوساله، اختیار زندگی را از دست شما بگیرد؟ چون به هر حال باید خرید کنید و باید بچه دو ساله خود را هم همراه‌تان ببرید. ترس هم همین‌طور است. به عبارت دیگر باید قبول کنید که ترس وجود دارد، اما نباید بگذارید که مانع انجام وظایف مهم شما شود.
صابر
دیر یا زود، کسانی پیروز خواهند شد که فکر می‌کنند می‌توانند پیروز شوند.
Amir
شما در زندگی تنها اختیار سه چیز را دارید: افکارتان، تصورات ذهنی‌تان و اعمال و رفتارتان
مندوستدارکتابم
اگر آن‌چه که اکنون مشغولش هستید، نتایج بیشتر و بهتری را که در زندگی می‌خواستید ارائه می‌کرد، تاکنون باید این نتایج را می‌دیدید. پس اگر دنبال چیز متفاوتی هستید، باید کار متفاوتی بکنید.
awimis
مغز شما طراحی شده که هر مشکلی را حل کند و به هر هدفی برسد. کلماتی که به آن فکر می‌کنید و به زبان می‌آورید، در واقع روی جسم‌تان اثر می‌گذارد.
فرزانه
شما بر اثر حادثه به دنیا نیامده‌اید. یک محصول انبوه نیستید و روی خط مونتاژ ساخته نشده‌اید. با برنامه‌ریزی خلق شده‌اید. مورد الطاف ویژه بوده و با عشق و محبت، از سوی بزرگ‌ترین استادکار عالم بر روی زمین قرار گرفته‌اید.
فرزانه
هر روز وقت بگذارید و اهداف خود را به شکلی که انگار محقق شده تجسم کنید. این یکی از مهم‌ترین کارهایی است که برای رسیدن به اهداف خود می‌توانید انجام دهید. برخی از روان‌شناسان مدعی‌اند که یک ساعت تخیل، معادل هفت ساعت تلاش جسمی ارزش دارد.
Amir

حجم

۴۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۴۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان