بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت | طاقچه
کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت اثر جک کنفیلد

بریده‌هایی از کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۲۴ رأی
۴٫۶
(۲۴)
قانون ۶۰.۴۰.۱۸ دکتر دانیل ایمن Daniel Amen را خیلی دوست دارم! وقتی هیجده سال‌تان است نگرانید که دیگران راجع‌به شما چه فکری می‌کنند. در چهل سالگی پشیزی برای نظر دیگران ارزش قائل نمی‌شوید و در شصت سالگی تازه متوجه می‌شوید که اصلاً هیچ‌کس به شما فکر نمی‌کرده است!
بهار تی تی
دیوانگی این‌گونه تعریف می‌شود: تکرار همان رفتار همیشگی، و انتظار نتیجه متفاوت داشتن! این کار شدنی نیست. اگر معتاد به سیگار باشید و هم‌چنان ادامه دهید، اوضاع بهتر نخواهد شد. در مورد رفتارهای دیگر هم عیناً همین‌طور است.
arash
بیست دقیقه تخیل و تمرکز، بیست دقیقه نرمش و بیست دقیقه مطالعه کتاب‌های الهام‌بخش و آموزنده فکرش را بکنید که با اجرای روزانه چنین کاری، چطور زندگی‌تان زیرورو خواهد شد.
Amir
صبور باشید و استقامت به خرج دهید. تسلیم نشوید. سرانجام پیروز خواهید شد. این اصول همیشه کارسازند.
Sajjad Nikmoradi
مسئولیت کامل زندگی‌تان را بپذیرید شخصاً باید مسئولیت خود را بپذیرید. نمی‌شود شرایط، فصل‌های سال و یا مسیر باد را عوض کرد، اما خودتان را که می‌توانید تغییر دهید!
مندوستدارکتابم
موفقیت به زمان، تلاش، پشتکار و صبر نیاز دارد.
مندوستدارکتابم
زندگی مثل قفل‌های رمزدار می‌ماند. باید رقم‌های صحیح و ترتیب درست آنها را پیدا کرد. آن وقت هر چه که بخواهید، به دست می‌آورید
Mehdi
بدگمانی در جهت عکس! من همیشه برعکس یک آدم بدگمان عمل کرده‌ام. طوری رفتار می‌کنم که انگار همه نقشه کشیده‌اند تا به خوشبختی من کمک کنند! استن دیل Stan Dale، بنیان‌گذار مؤسسه آگاهی بشر و نویسنده کتاب خیال‌پردازی و ارمغان آزادی
بهار تی تی
افکار منفی‌تان را کنار بگذارید و مثبت فکر کنید. رویاهای‌تان را عوض کنید. عادات خود را تغییر دهید. مطالبی را که می‌خوانید عوض کنید. دوستانتان و یا شیوه صحبت کردن‌تان را تغییر دهید. اگر کاری را که همیشه می‌کرده‌اید ادامه دهید، همان نتیجه همیشگی را به دست خواهید آورد.
Amir
شاید مهم‌ترین ویژگی مشترک افراد موفق، پافشاری است. آنها به سادگی دست از تلاش نمی‌کشند. هر چقدر که بیشتر طاقت بیاورند، احتمال این‌که به نتیجه دلخواه‌شان برسند بیشتر است. هر چقدر هم که سخت باشد با پافشاری بیشتر، احتمال موفقیت بالاتر می‌رود.
Amir

حجم

۴۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۴۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۲صفحه بعد