بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ناطور دشت | صفحه ۱۲ | طاقچه
کتاب ناطور دشت اثر جی. دی. سلینجر

بریده‌هایی از کتاب ناطور دشت

۳٫۴
(۵۳)
چاپ این کتاب از آن زمان تا به حال در برخی کشورها ممنوع شده و در مباحثی از جمله سانسور و رکاکت در ادبیات، همیشه در مرکز بحث قرار گرفته است. «سلینجر» با لحنی پُرجسارت و بی‌پرده لحظات ورود یک نوجوان به جامعهٔ بی‌رحم و اجبار رهایی از آن پاکی معصومانهٔ کودکی را به گونه‌ای بیان کرده که به مذاق بسیاری در زمان چاپ اثر خوش نیامد و حتی به عقیدهٔ برخی منتقدان به علت کاربرد ادبیات غیررسمی و خودمانی، اثر ادبی جدی و مهمی نیز نبوده، اما فروش بالا و استقبال کم‌سابقه از آن نشان داد سبک نویسنده به شکل والایی احساسات و عواطف خوانندگان را برانگیخته و حتی منتقدان بر آن شدند که بگویند اثری است ارزشمند برای خواندن، فکرکردن و فهمیدن.
زهرا۵۸
نشونه‌های یه آدم بی‌تجربه اینه که دلش می‌خواد با شرافت برای هدفی جونش رو فدا کنه، ولی از نشونه‌های یه آدم باتجربه اینه که با کمال فروتنی در کنار هدفش به زندگی ادامه می‌ده.
MoonRiver
عیب بزرگ دخترها این است که اگر به پسری علاقه‌مند باشند، دیگر پست بودن و عوضی بودن پسر برایشان مهم نیست، فقط می‌گویند دچار عقده حقارت شده است. اگر هم به‌طرف علاقه‌ای نداشته باشند،‌ هرقدر هم که پسر خوبی باشد یا دچار عقدهٔ حقارت، آن هم از نوع وخیمش باشد، می‌گویند او مغرور است. حتی این قضیه در مورد دخترهای باهوش و زیرک هم صدق می‌کند.
Ali Hosseinnejad
بعضی چیزها باید همان‌گونه که هستند، باقی بمانند. باید همهٔ آن‌ها را داخل یک اتاقک شیشه‌ای قرار داد و بعد از کنارشان رد شد. می‌دانم که این کار ممکن نیست، ولی با این حال کار خیلی بدی هم نیست.
mimbaran
احساس خستگی و سبکی داشتم و افسرده بودم. آرزو کردم کاش همین الآن می‌مردم.
Friba
عجب مدرسه‌ای بود، یا مرتب داشتن ناخن می‌گرفتند یا جوش‌های خود را فشار می‌دادند.
Friba

حجم

۱۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۱
۱۲
صفحه بعد