بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استثنا باشید! | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب استثنا باشید! اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب استثنا باشید!

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۶ رأی
۴٫۳
(۴۶)
برای اینکه بتوانید رفتارهای ناخودآگاه خود را کنترل کنید، باید آن‌ها را بنویسید. برای خرید خود بودجه‌ای را مشخص کنید و برای اینکه میزان هزینه‌های خود را کنترل کنید، هر یک تومانی را که خرج می‌کنید، در دفتری ثبت کنید. می‌توانید همین کار را در مورد غذایی انجام دهید که در روز می‌خرید یا کنترل هر رفتاری که به‌طورناآگاهانه انجام می‌دهید اما لازم است آن را تغییر دهید.
Amir
برای اینکه بتوانید مثبت باقی بمانید و زندگی خود را تحت تأثیر مشکلات اقتصادی دنیا نسازید، لازم است بیست‌وچهارساعته در برابر اخبار ناخوشایندی که از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود قرار نگیرید. این بدان معنا نیست که گوشهٔ عزلت بگیرید و از دنیا بی‌خبر بمانید؛ اما باور کنید که هیچ‌کدام از سیاست‌مداران و اقتصاددانان دنیا به اندازهٔ شما پای خبرهای رادیو و تلویزیون ننشسته‌اند. شما می‌توانید اخباری را که لازم دارید در مدت نیم ساعت بشنوید و باقی ساعات خود را به شنیدن و دیدن موضوعات مثبت اختصاص دهید، زیرا مغز شما به همان چیزی می‌اندیشد که شما به درون آن می‌ریزید. چگونه انتظار دارید بتوانید مثبت فکر کنید درحالی‌که روز خود را با اخبار ناخوشایند و منفی پر کرده‌اید.
Amir
در امریکا آمار نشان می‌دهد که ۴۴% پزشکان، همان کسانی که به شما می‌گویند باید غذای سالم بخورید و ورزش کنید، اضافه وزن دارند! تفاوت زیادی است بین شناختن راه و قدم برداشتن در آن!
امیرحسین فصیحی
کمتر کسی است که بخواهد کتابی را بخواند که در آن نوشته است: تو برای موفقیت باید خون گریه کنی!!
گروهی از افراد که با آن‌ها بیشترین تعاملات را دارید تا ۹۵% تعیین می‌کنند که شما یک فرد موفق باشید یا بازنده! براساس مطالعات او افرادی که شما بیشترین ساعات روز را با آن‌ها می‌گذرانید مهم‌ترین عامل برای سوق دادن شما به‌سوی پیروزی یا شکست هستند.
ن.ک
هرچیزی که در برابر چشمان شما قرار می‌گیرد و همان چیزهایی که گوش‌هایتان می‌شنوند، همان چیزی است که شما بدان می‌اندیشید! بنابراین، مغز شما یک سیستم بسیار ساده دارد، یعنی هرچه در آن بریزید همان را به شما پس خواهد داد!
ن.ک
افرادی را که با آن‌ها ارتباط دارم بررسی و به سه گروه تقسیم کنم.
miss_yalda
شما در طی روز چند نوع وظیفهٔ مشخص دارید که باید زمان خود را برحسب آن‌ها دسته‌بندی کنید، به‌طور مثال، برای خواندن ایمیل‌ها و قراردادن پست‌هایتان در پلتفرم‌های مختلف سوشیال مدیا ساعتی مشخص را در نظر بگیرید. در این ساعت هیچ کاری جز این کار را انجام ندهید و تا آن را به پایان نبرده‌اید دست از آن برندارید.
miss_yalda
سخن آخر: باانگیزه بمانید و به دیگران انگیزه ببخشید
Zahra sadat
«کلید کمک کردن به دیگران این است که به فکر گرفتن پاسخ در قبال کمک خود نباشید و جالب اینجاست که شما به هرحال به‌نحوی پاسخ کار خود را دریافت خواهید کرد.»
Sajedeh😌🌺

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان