بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استثنا باشید! | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب استثنا باشید! اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب استثنا باشید!

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۶ رأی
۴٫۳
(۴۶)
در مصاحبه‌ای که با ماریو آندرتی، یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین قهرمانان اتومبیل‌رانی داشتم، از او پرسیدم: «اگر بخواهی مهم‌ترین درس را به کسی که می‌خواهد در مسابقات اتومبیل‌رانی قهرمان شود بدهی، آن چه خواهد بود؟» او پاسخ داد: «به دیوارها نگاه نکند!» با حیرت به او خیره شده بودم و پرسیدم: «واقعاً؟!» گفت: «بله، این خیلی مهم است.» هنوز قانع نشده بودم. «برای چی؟» او پاسخ داد: «برای اینکه خودروی تو به همان مسیری خواهد رفت که چشمانت به آن نگاه می‌کنند و اگر به دیوار نگاه کنی، خودروات هم به‌سوی دیوار خواهد رفت. به همین سادگی!»
Amir
با صدای بلند قدردانی کنید و با صدای آهسته انتقاد!
hkz1196
باید بدانید نمی‌توانید هیچ چیزی را در زندگی‌تان تغییر دهید مگر خودتان را!
یکی از دوستان خوب من، یک اسطوره در عرصهٔ علم خودسازی برای پیشرفت، چارلی ترمندس جونز، می‌گوید، اگر می‌خواهی بدانی که زندگی کسی در پنج سال آینده چگونه خواهد بود، باید ببینی که با چه کسانی دوستی می‌کند و چه کتاب‌هایی می‌خواند. خواندن کتاب می‌تواند به شما کمک کند در مسیر پیشرفت و ارتقای شخصی خودتان بی‌وقفه قدم بردارید. اما مهم‌تر از آن افرادی هستند که شما با آن‌ها رفت‌وآمد می‌کنید و ساعات خود را می‌گذرانید. کسانی که با آن‌ها رفت‌وآمد می‌کنید، شما را برای مسیری که در ادامهٔ زندگی در پی خواهید گرفت مجبور نمی‌کنند اما به‌آرامی شما را در این مسیر به جلو هُل می‌دهند.
مریم
اگر علف‌های هرز را هر روز از زمین زندگی‌تان بیرون نکشید خیلی زود با علفزاری روبه‌رو خواهید شد که تمام زندگی‌تان را در خود خواهد بلعید.
ن.ک
کسی که دانش ندارد انگیزه و توانی برای پیشرفت نخواهد داشت
zahra
ممکن است بگویید که من دوست دارم با برخی از افراد رفت‌وآمد کنم؛ اما اجازه نمی‌دهم رفتار آن‌ها روی من تأثیر بگذارد. من به شما پاسخ خواهم داد که هرچه در پیرامون شما قرار دارد بر شما تأثیر خواهد داشت و این تأثیر براساس آگاهی و انتخاب نیست بلکه کاملاً به‌صورت ناخودآگاه صورت خواهد گرفت.
Zahra sadat
هرچیزی که بیش از همه شما را می‌ترساند، هر جایی که «غار» شماست، همان جایی است که باید بیش از جاهای دیگر اوقات خود را در آن بگذرانید.
Zahra sadat
مهم نیست توانایی شما تا چه اندازه است، مهم نیست تا چه اندازه زیبا هستید، مهم نیست باهوشید یا توانمند، مردم شما را همان‌گونه خواهند دید که باورهایتان به نمایش می‌گذارند.
Zahra sadat
باورها می‌توانند حقیقت نداشته باشند؛ اما همین باورها سرنوشت ما را تعیین می‌کنند.
Amir

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان