بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استثنا باشید! | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب استثنا باشید! اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب استثنا باشید!

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۶ رأی
۴٫۳
(۴۶)
لازم است به‌دنبال منابعی باشید که به‌طور مداوم ذهن شما را از افکار منفی پاک و آن را با افکار مثبت و سازنده پر کنند. این‌ها مقدور نخواهد بود مگر اینکه تصمیم بگیرید برای خودتان سرمایه‌گذاری کنید. بهترین روش برای این کار را برایان تریسی طراحی کرده است. من این روش را زمانی آموختم که فقط هجده سال داشتم و این روش تمام زندگی من را از همان زمان دگرگون کرد. این قانون، ده ـ ده نام دارد. براساس این قانون باید به خود متعهد شوید که ۱۰% از درآمد خود را کنار بگذارید و آن را فقط برای پیشرفت شخصیت خود به کار ببرید.
ژان لاو ژان
عادات یک‌شبه به وجود نمی‌آیند بلکه باید جوانه بزنند سپس به شاخه بدل شوند. عادات مانند تارعنکبوت‌هایی هستند که به‌مرور به طناب تغییر شکل می‌دهند. به یاد داشته باشید که نه ترک یک عادت بد کار آسانی است و نه ایجاد یک عادت خوب! متخصصان می‌گویند برای تغییر یک عادت بد به یک عادت خوب لازم است سیصدبار رفتار جدید خود را تکرار کنید. سیصدبار تکرار تا این که یک رفتار جدید جایگزین طرح‌های قدیمی شود که مدت‌هاست بر سطح مغز شما نقش بسته است. بنابراین، در تغییر یک عادت خواستن توانستن نیست، بلکه باید این خواستهٔ شما سیصدبار تکرار شود تا به یک عادت و توانستن بدل گردد.
مریم
مردم شما را فقط به خاطر یکی از این دو چیز به یاد می‌آورند: مشکلاتی که حل می‌کنید یا آن‌هایی که ایجاد می‌کنید.
Amir
زبان می‌تواند به زیباترین شکل ممکن دروغ بگوید؛ اما رفتارها هرگز دروغ نمی‌گویند. به دیگران گوش نکنید، به آن‌ها نگاه کنید.
Zahra sadat
انتخاب‌های کوچک و به‌ظاهر ناچیز در هر لحظه از زندگی = موفقیت
Roya🌱
باید بدانید نمی‌توانید هیچ چیزی را در زندگی‌تان تغییر دهید مگر خودتان را!
Roya🌱
کلید موفقیت‌های بزرگ، شکست‌های بسیار است.
HASSAN
اگر برای خرید لباس به فروشگاه‌های ارزان بروید، زمانی که دلتان می‌خواهد یک لباس تازه بخرید به همان لباس‌هایی فکر خواهید کرد که پیش از این دیده‌اید؛ اما اگر به فروشگاه‌های گران‌قیمت بروید دیگر امکان ندارد به لباس‌های فروشگاه‌های ارزان‌قیمت فکر کنید، بلکه به همان چیزی فکر خواهید کرد که در این فروشگاه‌ها دیده‌اید. پس شما همانی را انتظار دارید که بدان فکر می‌کنید و همانی را خلق خواهید کرد که انتظار دارید.
Amirali Varzandeh
در بسیاری از موارد والدین منفی فکر می‌کنند؛ اما مثبت سخن می‌گویند و فرزندان بی‌تردید آن چیزی را می‌آموزند که می‌بینند نه آن چیزی که می‌شنوند.
Amir
حقیقتی وجود دارد و آن اینکه آنچه شما می‌دانید، شما را به موفقیت نخواهد رساند بلکه آنچه انجام می‌دهید شما را به موفقیت می‌رساند.
Amir

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان