بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استثنا باشید! | صفحه ۱۳ | طاقچه
کتاب استثنا باشید! اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب استثنا باشید!

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۶ رأی
۴٫۳
(۴۶)
برای اینکه بتوانید انتخاب‌های درستی را که انجام داده‌اید با رفتارهای خود به پیش ببرید، لازم است به انجام این رفتارها در مدت زمان طولانی به‌طور مکرر و مداوم متعهد بمانید.
miss_yalda
یک دلیل کاملاً شخصی و محکم بیابید، آنگاه خواهید دید که کسی نمی‌تواند در مسیر موفقیت مانعی برای شما باشد.
miss_yalda
تنها چیزی که موجب می‌شود شما کارهایی را انجام دهید که پیش از این تصور هم نمی‌کردید این است که برای انجام آن یک چرای قدرتمند دارید، چرایی که به شما نشان می‌دهد تا چه اندازه این رفتار برای شما مهم، ضروری و حیاتی است.
miss_yalda
برای اینکه بتوانید رفتارهای ناخودآگاه خود را کنترل کنید، باید آن‌ها را بنویسید. برای خرید خود بودجه‌ای را مشخص کنید و برای اینکه میزان هزینه‌های خود را کنترل کنید، هر یک تومانی را که خرج می‌کنید، در دفتری ثبت کنید. می‌توانید همین کار را در مورد غذایی انجام دهید که در روز می‌خرید یا کنترل هر رفتاری که به‌طورناآگاهانه انجام می‌دهید اما لازم است آن را تغییر دهید.
miss_yalda
زمانی که در برابر یک انتخاب قرار می‌گیرید، دو لذت در برابر خود خواهید داشت یا لذت آنی یا لذتی که در آینده به دست خواهد آمد، شما دو درد را تجربه خواهید کرد یا درد ناشی از دیسیپلین یا درد ناشی از افسوس
miss_yalda
زمانی که اهداف خود را براساس نیاز خود تعیین کردید، هر روز صبح پیش از شروع کار روزانه و هر شب پیش از خواب اهداف خود را مرور کنید. در این زمان فقط سرسری اهداف خود را نخوانید، خود را در آینده درحالی‌که به هدف خود دست یافته‌اید تصور کنید.
miss_yalda
در لحظه‌ای که شما انتخاب‌های درست را شروع می‌کنید تا مسیر موفقیت را طی کنید، نتایج نامرئی هستند بنابراین بسیار راحت است در این دام بیفتید که تصور کنید این نتایج اصلاً وجود ندارند و به رویهٔ پیشین خود بازگردید.
miss_yalda
انتخاب‌های کوچک روزانه و به نظر بی‌اهمیت بیش از انتخاب‌های بزرگ و به‌ظاهر سرنوشت‌ساز آیندهٔ ما را تعیین می‌کنند. قدرت رشد تصاعدی قانون قدرتمند طبیعت است که اینشتین به‌عنوان هشتمین شگفتی دنیا از آن یاد کرده است.
miss_yalda
افرادی که به موفقیت‌های بزرگ رسیده‌اند، جهش ناگهانی و بی‌پروا نکرده‌اند بلکه جهش‌های ذره‌ای داشته‌اند.
miss_yalda
گذشتهٔ شما هرچه بوده است، والدین شما هر که هستند، در هر جای دنیا زندگی کنید و هر شرایطی که داشته باشید، اکنون تنها مسئول زندگی خود هستید و نوع تصمیم‌های شماست که تعیین می‌کند زندگی‌تان به چه صورت باید بگذرد. اگر می‌خواهید زندگی‌تان تغییر کند باید محوری را تغییر دهید که زندگی‌تان حول آن می‌چرخد. اگر می‌خواهید نتایج زندگی‌تان تغییر کند، باید انتخاب‌های خود را تغییر دهید. به‌محض اینکه انتخاب‌های بهتری انجام دهید، در زندگی‌تان تغییرات بهتری رخ خواهد داد. بی‌درنگ مسیر زندگی‌تان تغییر خواهد کرد و کم‌وبیش تغییرات مثبت را در نتایجی که به دست می‌آورید خواهید دید.
miss_yalda
ساموئل جانسون گفته است مردم بیش از اینکه به آموختن نیاز داشته باشند، نیازمند آن هستند که به ایشان یادآوری کنید. بنابراین، کار کتابی که در دست دارید این است که تمام آنچه را پیش از این آموخته‌اید و در پس ذهن خود دارید جلو آورد و در مقابل چشمانتان قرار دهد.
miss_yalda
اگر شما خود را فردی موفق می‌دانید که راه‌های موفقیت را بلد است و به کار می‌بندد، این جمله که شرایط اقتصادی خراب است خنده‌دار خواهد بود.
miss_yalda
اگر راه کاهش وزن را می‌دانید، اگر می‌دانید چگونه باید دریافتی روزانهٔ خود را کنترل کنید، اگر می‌دانید در روز چقدر باید فعالیت بدنی داشته باشید و اگر همهٔ این‌ها را به کار می‌برید، پس باید تناسب اندام داشته باشید، این جمله که من آب هم می‌خورم چاق می‌شوم به‌هیچ‌وجه حقیقت ندارد.
miss_yalda
آنچه شما می‌دانید، شما را به موفقیت نخواهد رساند بلکه آنچه انجام می‌دهید شما را به موفقیت می‌رساند.
miss_yalda
هر روز که چشم از خواب باز می‌کنید، از همان لحظه تصمیم می‌گیرید آن روز، روز موفقیت شما باشد یا شکست! هر روز شما یا جلو خواهید رفت یا عقب خواهید ماند. برای موفق شدن باید قدم بردارید. هر صبح از همان لحظه‌ای که از بستر برمی‌خیزید هریک قدم شما مشخص می‌کند که شما به‌سوی موفقیت قدم برمی‌دارید یا به‌سمت شکست می‌روید.
miss_yalda
تمام آن‌هایی که موفقیت را در آغوش کشیده‌اند، آن‌هایی بوده‌اند که از در بغل گرفتن سختی‌ها، فشارها، تحقیرشدن‌ها، از دست دادن‌ها و بسیاری از چیزهای دیگر نهراسیده‌اند
miss_yalda
موفقیت مساوی است با کار و تلاش مداوم و سخت!
miss_yalda
گذشتهٔ شما، تمام آن چیزهایی که گمان می‌کنید وحشتناک هستند و از به یاد آوردنشان بیزارید، تمام تجربیات بد و ناخوشایندی که تصور می‌کنید سرنوشت تلخ شما بوده است، چیزهایی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، امتیازات شما ماهیچه‌های ورزیده‌ای است که دیگران ندارند.
miss_yalda
چرا اکنون در جایگاهی نیستید که باید باشید؟ چرا موفقیت شما به اندازه‌ای نیست که شما را از خود خشنود کند؟ زیرا اگر بخواهیم با هم روراست باشیم باید بگویم که دستاوردهایی که هم‌اکنون در زندگی خود به دست آورده‌اید، فقط بخشی از توانایی شما در به دست آوردن آن چیزهایی است که شما استحقاقش را دارید. شما بسیار بااستعدادتر و توانمندتر از آنی هستید که اکنون تصور می‌کنید. چرا باید فقط با بخش ناچیزی از آن چیزی که در دست دارید زندگی کنید؟
miss_yalda
لازم است بدانید برای هدف‌هایی که دارید باید سرمایه‌گذاری کنید و هرقدر هدفتان بزرگ‌تر باشد، باید میزان این سرمایه‌گذاری نیز بزرگ‌تر شود. شما فقط به هدف‌هایی خواهید رسید که خود را برای آن ساخته باشید و برای این کار نیاز است که پیش از این روی خود سرمایه‌گذاری کرده باشید.
miss_yalda

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان