بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدر خودت را بدان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب قدر خودت را بدان اثر کاترین کاردینال

بریده‌هایی از کتاب قدر خودت را بدان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۹ رأی
۳٫۱
(۹)
با کسانی که به حال خودشان هم سودمند نیستند، محشور نشو
sadeghi
از دیگران بخواهید دلیل رفتارشان را برای شما توضیح دهند. این حق شماست. درواقع با پرسیدن، از سعی بیهوده برای پی بردن به مطلب جلوگیری می‌کنید و خود را از موقعیتی که فرصت برنده شدن در آن ندارید، نجات می‌دهید. شاید آن‌ها بتوانند درباره رفتارشان توضیح دهند یا آن را عوض کنند. برای نمونه، شما در برابر دروغگویی که عذر و بهانه می‌آورد، به خود شک نمی‌کنید و پی می‌برید که این مشکل اوست، نه شما.
sadeghi
اگر از لحاظ جسمی نمی‌توانید طرف مربوط را ترک کنید، دست‌کم از لحاظ روحی از او فاصله بگیرید.
sadeghi
معمولاً واکنش‌های ما در برابر دیگران بر اساس عادت‌ها و الگوهایی است که از دیگران گرفته‌ایم، نه از غریزه خودمان. پدر و مادر به ما یاد داده‌اند نسبت به دوستان و خویشاوندان مهربان باشیم، حتی اگر از آن‌ها خوشمان نیاید.
Kamand
به خاطر داشته باشید شخصیتی که دیگران از خود بروز می‌دهند شاید شخصیت حقیقی‌شان نباشد. لازم است با واقعیت وجودی آن‌ها و نقابی که بر چهره کشیده‌اند، آشنا شوید.
Golam
از آنجا که زندگی ما تا حد زیادی رونوشت باورهای درونی ماست، اگر در مورد قدر و منزلت خود تردید نداشته باشیم به‌سادگی به منفی‌بافی‌های دیگران گوش نمی‌دهیم.
Kamand
مردم گاهی در ظاهر دوست ما به‌نظر می‌رسند و اعمال و گفتارشان صحیح می‌نماید. اما چه‌بسا نیت واقعی‌شان به صلاح ما نباشد. گاهی نیز ممکن است دوستی واقعی به‌قدری به ما اهمیت دهد که با گفتن حقیقت به ما لطمه بزند.
Golam
همواره به یاد داشته باشید که شما سزاوار اطرافیانی مثبت‌گرا و دوستانی مهربان هستید تا هر روز زندگی‌تان را پربارتر کنند.
Kamand
درواقع با پرسیدن، از سعی بیهوده برای پی بردن به مطلب جلوگیری می‌کنید و خود را از موقعیتی که فرصت برنده شدن در آن ندارید، نجات می‌دهید. شاید آن‌ها بتوانند درباره رفتارشان توضیح دهند یا آن را عوض کنند. برای نمونه، شما در برابر دروغگویی که عذر و بهانه می‌آورد، به خود شک نمی‌کنید و پی می‌برید که این مشکل اوست، نه شما.
Golam
هرج و مرج و اغتشاشی که در افراد به وجود می‌آید معمولاً به دلیل اختیارات بیش از حدی است که در کودکی به آنان داده شده است. آن‌گاه که ناظر بی‌ثباتی کودکانمان بودیم، می‌بایست خود را سرزنش و اصلاح می‌کردیم تا الگوهای رفتاری آنان عوض شود
sadeghi

حجم

۳۱۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۱۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۹۰۰
تومان