بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها (معجزه صبح) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها (معجزه صبح) اثر هال الرود

بریده‌هایی از کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها (معجزه صبح)

۴٫۱
(۱۴)
ایمان راسخ + تلاش فوق‌العاده = معجزه
Peyvand
گاهی می‌شنوم کسی می‌گوید: «من زیاد اهل مطالعه نیستم.» من این را می‌فهمم. چون خودم هم همین نگرش را داشتم. همیشه به حرف مربی‌ام فکر می‌کنم «بزرگ‌ترین مغز متفکر دوران ما و تاریخ بشر، سال‌ها و گاهی قرن‌ها وقت صرف کرده تا بهترین داشته خود را در چند صفحه خلاصه کند تا ما آن را به بهای چند دلار بخریم و در طول چند ساعت بخوانیم. آن وقت شما می‌گویید زیاد اهل مطالعه نیستید. چه بد! افسوس!»
sahar
فهرست سه‌تایی برای تمرکز ثابت تهیه کنید: چه کاری را می‌خواهم ادامه دهم یا بیشتر انجام دهم؟ الان لازم است چه کاری را شروع کنم؟ لازم است انجام چه کاری را متوقف کنم؟
Peyvand
من مانند بسیاری از شماها عادت دارم فکر کنم شبانه هشت تا ده ساعت خواب نیاز دارم. در حقیقت گاهی به خواب کمتر و گاهی به خواب بیشتر نیاز دارم. بهترین راه بررسی وضعیت خواب بررسی احساس شما در طول روز است. اگر تمام روز، از لحظه‌ای که بیدار می‌شوید تا زمانی که به خواب می‌روید، پرانرژی و سرحال هستید، ساعات خواب شما کافی است. اگر وسط روز به کافئین و شکر نیاز پیدا می‌کنید، ساعت خواب شما کافی نیست!
zbabaxni
صبح با شنیدن زنگ ساعتِ بیدار باش، فکر کنید اولین هدیه زندگی را به شما می‌دهند. این هدیه زمان است که با آن به فردی تبدیل می‌شوید که لازم است به همه اهداف و آرزوهایش برسد، درحالی‌که هنوز بقیه مردم دنیا خوابند.
Mina.Hp
هر روز را با هدف، نظم و برنامه‌ریزی برای پیشرفت آغاز کنید تا شادی و موفقیت آن روز شما تضمین شود.
Mina.Hp
چگونگی آغاز هر روز صبح، ذهنیت شما و نحوه ادامه روز شما را تعیین می‌کند.
Mina.Hp
اگر روزی ده صفحه کتاب بخوانید، سالی ۳۶۵۰ صفحه کتاب خوانده‌اید. این تقریباً هجده کتاب دویست‌صفحه‌ای درباره خودیاری و پیشرفت شخصی می‌شود و همه آن ده تا پانزده دقیقه مطالعه یا پانزده تا سی دقیقه زمان لازم دارد، البته اگر سرعت مطالعه شما آهسته باشد. اجازه دهید بپرسم، اگر در سال بعد هجده کتاب رشد شخصی یا موفقیت بخوانید، فکر می‌کنید اطلاعات، اعتمادبه‌نفس و قابلیت شما چقدر بیشتر می‌شود؟ فکر می‌کنید فرد بهتری نمی‌شوید؟ حتماً همین‌طور است! روزی ده صفحه کتاب خواندن نه تنها شما را شکست نمی‌دهد، بلکه شما را می‌سازد.
zbabaxni
‫استاد شوید؛ رابرت گرینی ‫فقط هفته‌ای چهار ساعت کار کنید: از نه صبح تا پنج بعدازظهر آزاد باشید و هر جا می‌خواهید زندگی کنید و به ثروت جدید دست یابید؛ تیم فریس ‫بازی زندگی و راه این بازی؛ فلورانس اسکاول شین ‫اثر مرکب؛ دارن هاردی ‫به‌سوی زندگی: چگونه به زندگی خود عشق بورزید و زندگی رویایی خود را بیافرینید؛ هال الرود ‫بیندیشید و ثروتمند شوید؛ ناپلئون هیل ‫از خیال تا واقعیت: اقدامات کوتاه‌مدتِ فشرده برابر است با نتایج بلندمدت عالی؛ هونوری کوردر
کاربر ۳۳۹۲۴۶۷
شما با کنترل صبح خود آن روز خود را تحت کنترل می‌گیرید
کاربر ۲۸۶۷۶۴۶

حجم

۱۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد