بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اعتراف | صفحه ۲ | طاقچه
۳٫۴
(۵۷)
اعتراف، خیانت نیست حرفی که می‌زنی و کاری که انجام می‌دهی اصلاً مهم نیست. فقط احساسات هستند که مهم‌اند و اگر همین احساسات سبب شوند که عشق من به تو ذره‌ای کم شود این‌جا خیانت واقعی رخ داده است. جورج اورول/ ۱۹۸۴
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
خوشحالی از این که در جنگ با زندگی و مرگ و زمان، ما پیروز شده‌ایم.
2018
به نظر نمی‌آید کسی که حیوان خانگی دارد خطرناک باشد.
nazanin
صدای او برایم مثل یک قرص مسکن است. مطمئنم که اگر وارد اتاقی شود که در آن ده‌ها نفر آدم افسرده وجود داشته باشند تنها با صدایش می‌تواند همه‌ی آنها را درمان کند.
یك رهگذر
شرم او را دوست دارم. زیرا وقتی کسی خجالت می‌کشد در حقیقت برای طرف مقابل احترام قائل شده است
یك رهگذر
«بیا. دست‌هایت را بشور. این‌جا کثیف است.» صابون را کف دستانم قرار می‌دهد و در آینه به من نگاه می‌کند. همین‌طور که اشک می‌ریزد می‌گوید: «دست‌هایت را بشور.»
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
تمام اعترافاتی که در این کتاب می‌خوانید واقعی هستند و از افراد نانشناس جمع‌آوری شده است. این کتاب تقدیم به تمام کسانی که شجاعت اعتراف را داشته و دارند.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهم کسی مرا بدون آرایش ببیند، از روزی می‌ترسم که بمیرم و به هنگام تشییع جنازه چهره‌ام بدون آرایش باشد البته یقین دارم که سوزانده می‌شوم زیرا لغزش‌های زیادی داشته‌ام و مطمئنم که بعد از مرگم نیز دامن‌گیرم می‌شوند.
mostafa
هر روز خدا را شکر می‌کنم که شوهرم، کاملاً شبیه برادرش است و هرگز نخواهد فهمید که پسرمان فرزند او نیست. با مشت به سینه‌ام می‌کوبم. این دیگر چه کوفتی‌ست؟ یکی دیگر را می‌خوانم. چهار ماه است که با فرزندانم صحبت نکرده‌ام و آن‌ها تنها در اعیاد خاص و روز تولدم با من تماس می‌گیرند. آنها را سرزنش نمی‌کنم زیرا واقعاً پدر بدی هستم. یکی دیگر را می‌خوانم. در مورد سابقه‌ی کاری‌ام دروغ گفته‌ام. مدرکی ندارم. پنج سال است که مشغول به کارم و هیچکس درباره‌ی مدرکم سوالی نپرسیده است.
mostafa
شاید ما عشق را آنگونه که والدین‌مان درک می‌کنند، نفهمیم اما کاملاً آن را در عمق جانمان حس می‌کنیم و این شاید حسی شبیه دلشکستگی است.
2018

حجم

۸۰۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۸۰۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان