بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آنٰ‌چه اتفاق افتاد | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب آنٰ‌چه اتفاق افتاد اثر هیلاری رودهام کلینتون

بریده‌هایی از کتاب آنٰ‌چه اتفاق افتاد

۳٫۲
(۱۱)
وقتی ترامپ آمد گفت «واقعاً عالی به‌نظر می‌رسی. باور نکردنی است. تا به حال چنین چیزی ندیده ام. موهایت محشرند. صورتت فوق‌العاده است. می‌دانی به‌نظر من تو واقعاً رئیس‌جمهور فوق‌العاده‌ای می‌شوی. هیچ‌کس نمی‌تواند با تو برابری کند.» دوربین‌ها عقب رفتند تا نشان دهند که او با من حرف نمی‌زده بلکه با تندیس مومی خودش صحبت می‌کرده. در آن زمان خنده‌دار بود.
هدی✌
از ۶۱ درصد همهٔ رای‌دهندگانی که می‌گفتند او صلاحیت ندارد، ۱۷ درصد به او رأی دادند. از ۶۳ درصدی که می‌گفتند او خلق و خوی مناسب ندارد ۹ درصد به او رأی دادند.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
هروقت مشغول کاری هستم مثلا به‌عنوان وزیر امور خارجه، مردم ارزش زیادی برایم قائل هستند. اما وقتی برای کاری رقابت می‌کنم از طریق کاندیداتوری همه‌چیز تغییر می‌کند.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
علاوه بر این موضوع، این را هم پذیرفته‌ام که خیلی‌ها میلیون‌ها نفر تصمیم گرفتند که فقط از من خوششان نمی‌آید. تصور کنید چه حسی دارد. واقعاً دردناک است. و قبول کردنش سخت است. اما راهی برای فرار از آن نیست.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
من دوستانی دارم که گاهی از دست همسرشان ناراحت می‌شوند که به جای گوش دادن به درددل آن‌ها دربارهٔ مشکل‌شان و همدردی کردن با آن‌ها، می‌خواهند فوراً آن را حل کنند. مشکل من با خیلی از رای‌دهندگان همین بود: از درددل کردن گذشتم و یکراست به حل کردن آن پرداختم.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
بگیرند. وقتی مردم عصبانی بوده و دنبال کسی برای سرزنش کردن بگردند نمی‌خواهند برنامهٔ ده‌امتیازی‌ات برای ایجاد مشاغل و افزایش حقوق‌ها را بشنوند. آن‌ها می‌خواهند تو هم عصبانی باشی.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
«موضوع فقط این نیست که هم پوتین و هم ترامپ دروغگو هستند، موضوع این است که آن‌ها به یک روش و با یک هدف دروغ می‌گویند: آشکار است، برای قدرت یافتن بر خود حقیقت.»
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
هرآن‌چه که پنهانی گفته می‌شود جالب‌تر، مهم‌تر و صادقانه‌تر از آنچه به‌طور عمومی گفته می‌شود تلقی می‌شود.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
هرجا که تمایلی برای محکومیت باشد شواهد به دنبالش می‌آیند.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
متوازن به معنی دقیقاً برابر نیست. به معنی منطقی است. به معنی پرسیدن سوالات هوشمندانه به پشتوانهٔ گزارشات محکم و تصمیم گیری دربارهٔ پوششی است که به مردم کمک می‌کند تا اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری عاقلانه را به دست بیاورند.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲

حجم

۵۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۵۴ صفحه

حجم

۵۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۵۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان